Får ikke lyd i min Cambridge Azur 540r V.3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Får ikke lyd i min Cambridge Azur 540r V.3

Har kjøpt denne forsterkeren: audiophile.no og denne dvd spilleren http://www.hifiklubben.no/produkter/hje ... _sort_.htm

Problemet er at bruksanvisningen er "rubbish", og derfor får jeg den ikke til. Jeg får bilde fra DM800 og DVD spilleren, men ikke lyd, mens Wii'en min som går via component får jeg lyd på, men ikke bilde.

Jeg har prøvd DM800 både med og uten toslink, men fortsatt ingen ting.

Videre finner jeg ikke ut av hvordan jeg kan koble til min passive subwoofer, der er tilkobling for aktiv, men som da har separat strømforsyning, kan denne fortsatt kjøre min, bare uten strøm?

Som dere eksperter sikkert forstår så er jeg ganske grønn på dette med Hi-Fi, min nisje har alltid vært satellitt(Dreambox) og antenner, så ha litt tålmodighet. Kan foresten påpeke at WAF(Wife Acceptance Factor) synker proposjonalt med tiden dette tar meg.

Newcomer Typhoon7 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Angående manglende lyd, så kan det høres ut som om du må angi hvilke innganger som skal brukes (Digital/analog). Se side 14 i bruksanvisningen.

Kan være du må gjøre det samme på kildene mtp hvilke utganger som skal være aktive.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har funnet feilen med lyd fra DVD og DM800, toslinkene mine har ligget for lenge, og var kaputt. Her ser dere ekte amatør, nå er det bare bilde fra Wii som står igjen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •