Reciver og Front høyttaler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Reciver og Front høyttaler

Jeg sitter og grubler litt,
    Jeg skal kjøpe Reciver og front høyttalere. Jeg er 16 år, så jeg har begrenset pudsjett. Jeg vil bruke rundt 15.000 kr på dette.

Får snart en 40" LCD Tv, Full HD. Jeg liker å se på TV, film, og er glad i musikk med meget bra trøkk. Jeg liker bass og høy støy :-) Skal kjøpe en blu-ray spiller også om ikke så alt for lenge. Bak høyttalere og center kommer også med tiden
    Men det jeg spør dere om er hvilken Reciver og Front høyttalere jeg bør kjøpe?
    Jeg har tenkt på Cerwin Vega CLS-12, Som da skal være meget gode til både musikk og Film. Drevet av en Denon AVR-2808. Som da skal i senere tid få hjelp av en Effect forsterker av Cewin vega.

Hørres dette bra ut til mine behov?
    Noen som har andre forslag? :-)

Active Zcum sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    399
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Også, hvis du vill ha trøkk og bass, så er Cerwin Vega alfa omega.

Hvis du vil ha en litt mere "sivilisert" og detaljert utgave av CV så er klipsch kansje noe å se på?

Men på høyt lydnivå og mye bass, så er det sjeldent noe som slår CV under 10000 kroner klassen.

Newcomer HFidelity sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du veldig opptatt av at recieveren skal kunne behandle de aller nyeste formatene? Hvis ikke ville jeg valgt denne: Komplett.no - CAV A8M 6.1 Home cinema amplifier 2X190W 6 Ohm + 4X130W 6 Ohm . Sinnsykt mye krefter i den, og for en pris!

Ville da kjørt den sammen med disse: TonArt • Klipsch RF-82

Om du vil ha de nyeste formatene må du nok gå for en dyrere reciever med mindre krefter, ville da anbefalt Yamaha. Og kanskje gå for rf62 og spe på med sub og effekt senere? Ser jo du har planer om det uansett

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •