Hifiklubben går for ARCAM - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 54 av 54
    Intermediate kftosberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Må legge en viktig ting til historien. Etter at jeg hadde brukt pengene hos konkurrenten Sou..... Så dro jeg tilbake, for og se om jeg fikk hjelp av en annen.
    Heldigvis så gjorde jeg det. Så han satte opp et temmelig alright anlegg til ønsket pris.... Det eneste var, at produktene jeg da hadde kjøpt...var langt bedre.. Endte opp med System audio explorer, hegel h4amk2, p4amk2, cdp4amk2, + div kabel og strøm filter..
    Så det var den gang. Nå har jeg noe litt mindre, men desto bedre.

Så om jeg hadde fått god hjelp på klubben, så hadde jeg angret bittert på kjøpet i ettertid.
    Så det var inderlig godt jeg fikk dårlig hjelp.
    :twisted:

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, har de droppet Akustikk for en importør som bare skal selge en av seriene?

Dette er jo svært trist for alle som bryr seg om gode hifibutikker, men jeg regner med dere uansett forstår at de små butikkene som holder liv i priskonkurransen og variasjonene her i landet er avhengig av at folk ikke tror blindt på at de får gode priser på monopolprodukter.

Newcomer gizmosis sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HFK kommer ikke engang å markedsføre annet enn solo produktene til Arcam, de andre produktene må vi som forbrukere finne ut av selv.
    Jeg mener at Arcam har gjort en dårlig avtale med hfk .

Intermediate BanjoArrne sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Synd!

Hadde jo håpet å få prøve Arcam CD73-t opp mot oppsettet mitt.Men når de ikke skal ha disse i hyllene blir det vel ikke noe av det.Denne spilleren har jo samme DAC som Står i Cambrigde-Spillerne (Wolfson WM8740 24 bit delta sigma).Og skal visstnok Spille fletta av av langt dyrere spillere.Kanskje den låter bedre enn Cambridges 840c og at de derfor ikke vil ha den i butikken,hehe?Uansett trist hvis de ikke skal ta inn de single dedikerte komponentene.

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan vel være at de tar inn Arcam-produkter til demo om folk ber om det?

Active
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer
    Det kan vel være at de tar inn Arcam-produkter til demo om folk ber om det?
    Det gjør de helt sikkert, men jeg tror nok de er redde for at Arcam skal utkonkurrere Denon og NAD og derfor tar de ikke inn hele sortimentet. Det burde være helt unødvendig at Nordens største Hifi kjede ikke tar seg bryet med å ta inn og stille ut produktene til Arcam når de nå første har fått agenturet.

Lurer på om Arcam er klare over det? I så fall er nok en ny distibutør på plass ganske raskt tenker jeg.

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Palace
    Det gjør de helt sikkert, men jeg tror nok de er redde for at Arcam skal utkonkurrere Denon og NAD og derfor tar de ikke inn hele sortimentet. Det burde være helt unødvendig at Nordens største Hifi kjede ikke tar seg bryet med å ta inn og stille ut produktene til Arcam når de nå første har fått agenturet.

Lurer på om Arcam er klare over det? I så fall er nok en ny distibutør på plass ganske raskt tenker jeg.
    Er vel ikke at de er redde for at Arcam skal utkonkurere Denon, Nad og de andre merkene. Har vel mye om Hva Denon og Nad sier til at HFK skal selge Arcam. Kan ha seg slik at HFK har avtale med Denon og eventuelt Nad om å ikke selge andre produkter i sine butikker. Og Arcam er fullstendig klare over dette.

Intermediate Gimsegutten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Er vel ikke at de er redde for at Arcam skal utkonkurere Denon, Nad og de andre merkene. Har vel mye om Hva Denon og Nad sier til at HFK skal selge Arcam. Kan ha seg slik at HFK har avtale med Denon og eventuelt Nad om å ikke selge andre produkter i sine butikker. Og Arcam er fullstendig klare over dette.
    Litt trist hvis det ligger an sånn. Håper som sagt at det blir flere Arcam-produkter å finne i HFK

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Gimsegutten
    Litt trist hvis det ligger an sånn. Håper som sagt at det blir flere Arcam-produkter å finne i HFK
    Får håpe det blir det etterhvert.

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror dette er en ganske enkel greie. HFK solgte Arcam tidligere, de hadde sikkert ikke så verst resultater, og Arcam har hatt et sterkt ønske om å komme tilbake. Da er de nok ikke så vonde å be, men så spørs det jo om det utvikler seg slik de håper...

Alle som vurderer Arcam, men som ikke får nødvendig oppfølging fra gjeldende importør kan jo bare henvende seg til Arcam og fortelle om problemet.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har snakka med Hifiklubben nå og det blir kun utstillt Arcam Solo og Mini eller hva den serien heter. Og resten av sortementet er kun på bestilling, så de satser kun på Lifestyle delen siden resten av det de har er ganske likt. Er kanskje litt med det at andre produkter kan selge dårligere, men da er det bekreftet. Men Arcam er å få tak på for de som ønsker det, hadde savnet demo av sakene. De kunne kutta ut Argon og satset mer på Arcam, folk vil ha kvalitet.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker som HFK er blitt litt "dingsete" og "praktiske" i det siste. Det skal ikke være rene og straite produkter lenger, men sånne lure/finurlige produkter som kan passe inn i et hvert hjem og en hver krok, enten man vil eller ikke.

Man bli som dere skriver, lei av å ikke finne alternativer i det segmentet kanskje flest er ute å handler etter. I mine øyne er mangel på for og effektforsterkere over NAD hovedgrunnen til at jeg ikke gå inn der lenger.
    M serien til NAD har aldri tiltalt meg og Classe er ikke i min prisklasse for øyeblikket
    Lyngdorf er jo for de spesielt interesserte hvis man spør meg.

EDIT: Som du sier Mr. Waters, så er det Lifestyle delen de satser på. Virker som de har glemt at det finnes folk som kan bestemme, og sette to og to komponenter sammen, og ikke blir forvirret av den lille kabelen som skal koble dette sammen

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://avforum.no/avtorget/showprodu...t/36018/cat/13

Dette må da være latterlig lav pris?! .

Intermediate BanjoArrne sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    http://avforum.no/avtorget/showprodu...t/36018/cat/13

Dette må da være latterlig lav pris?! .
    Jøss!Etter som den selges ny for over det dobbelte så må det jo være det!Er vel ikke sikkert han vil selge til så lav pris da,etter som det er en auksjon.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •