Hifiklubben går for ARCAM - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 54
    Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Jobber du for FBI ?
    KGB tenker jeg

Intermediate kftosberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke så ille da..hehe
    vil liksom ikke røpe sikkre kilder...

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da-ty@online: Jobber ikke du for klubben da ?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    på langt nær egentlig..
    Så dårlig service som de yter.. Planter ikke mine bein i noen av dem sine butikker igjenn. Så er det sagt.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kftosberg
    på langt nær egentlig..
    Så dårlig service som de yter.. Planter ikke mine bein i noen av dem sine butikker igjenn. Så er det sagt.
    Hvilke butikker snakker du om mister? Om det er Hifiklubben så burde du ikke ta alle over en kam, den her hjemme i moss er helt fabelaktig altså. Der får du service og det du trenger av hjelp, er noen som ikke er like gode i sitt marked. Alle folk er forskjellige og godt er det.....

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakker vel egentllig ikke om alle butikkene, men blir temmelig irritert, når en planlegger og bruke 100k på et anlegg, og blir møtt av en fyr som taster sms og tygger tyggis og sier vennlig....vent litt er snart ferdig og skrive.
    Snudde brått i døra. Og brukte pengene et annet sted.
    Har ikke opplevd så dårlig service noe sted.. Men kan liksom ikke skryte av service generellt i den kjeden, har besøk, tønsberg, drammen, bergen, stavanger..
    Skikkelig dårlig.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakker vel egentllig ikke om alle butikkene, men blir temmelig irritert, når en planlegger og bruke 100k på et anlegg, og blir møtt av en fyr som taster sms og tygger tyggis og sier vennlig....vent litt er snart ferdig og skrive.
    Har ikke opplevd så dårlig service noe sted.. Men kan liksom ikke skryte av service generellt i den kjeden, har besøk, tønsberg, drammen, bergen, stavanger..
    Skikkelig dårlig.
    Neste gang får du ta deg en tur over fjorden til moss og se om du merker samma dårlige servicen, er helt enig med deg ang service. Jeg hadde nok gitt totalt f i hele dritten for å si det sånn. Det er mange butikker som ikke vet hva service er, men sjekk ut elkjøp sier jeg bare. Makan til møkk, talentløse folk som ikke vet hva dem snakker om.

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om det er Hifiklubben så burde du ikke ta alle over en kam, [/QUOTE]

Det er HIFI-klubben selv som tar alle over en kam og som bør sørge for at kundeopplevelsen blir like bra uansett butikk..

Intermediate amazon1969 sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    569
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Det eneste som mangler nå er at klubben tar inn Parasound, de har vel ikke noe amerikansk lyd der enda. Går i dansk (Lyngdorf), japan (denon) engelsk (cambridge, nad og arcam) og fransk (Classe) er det noen flere tro? De får henge seg på Parasound mener jeg, det er noe "alle" ønsker seg og deriblant meg....
    NAD er et kanadisk firma... Og da må det vel kalles amerikansk siden det ligger i nordamerika 8)

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hifi-klubben reklamerer med at prisene på Arcam skal ned med nesten 20 prosent i forhold til tidligere. Vi får nå se om dette stemmer......

Intermediate Gimsegutten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Hifi-klubben reklamerer med at prisene på Arcam skal ned med nesten 20 prosent i forhold til tidligere. Vi får nå se om dette stemmer......
    Tviler ikke på det faktisk jeg. Når en ser på hva ulike komponenter koster i utlandet, har jeg inntrykk av at HiFiklubben kommer bra ut prismessig sammenlignet med enkelte andre norske hifi-butikker.

Hva service og kundebehandling angår, så har jeg heller aldri hatt noe problem med klubben (snakker da om Trondheim).

Håper bare de tar inn litt flere Arcam-produkter i hyllene. Her er et par eksempler:

Test av Arcam FMJ A38 Stereoforsterker - Tester - Lyd og Bilde
    Verstingreceiver fra Arcam - Lyd og Bilde

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    da-ty@online: Jobber ikke du for klubben da ?
    Stemmer det

Newcomer -Tor- sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fornøyd

Har besøkte begge butikkene i Oslo som klubben har flere ganger og jeg har alltid fått god service av de som jobber der. Kompetansen kan varier en del mellom de enkelte som jobber der men sånn er det over alt, men de er alltid hjelpsomme synes jeg da.:razz:

Intermediate Gimsegutten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    grunnen til at arcam kommer til klubben, er fordi soundgarden ikke ville selge de legre.
    Ikke meg imot.
    Er ikke sikker på at det har noe med lyd-kvalitet å gjøre at Soundgarden bortprioriterte Arcam. Tipper det har mer med design å gjøre. Kundene ser ofte mer på hvordan en forsterker ser ut enn hvordan den låter, og da kommer f.eks Primare bedre ut enn Arcam (mener ikke å si at Primare ikke låter bra, bare at det ser forbasket bra ut). Det bør helst se ekskulsivt ut om det skal selge. Dette er nok noe som hifi-forhandlerne er klar over og velger produkter deretter. Ren spekulasjon fra min side!

Forøvrig bare greit at Soundgarden droppet Arcam, for da fins det jo håp om at prisene kan gå litt ned.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men....nok om hvem som kommer til hvem, og hva som ser bra ut eller ikke.
    En ting er ihvertfall greit. og det er at de som liker Arcam produktene, veit hvor de skal finne de.
    Samme for meg hvilken butikk som selger de egentlig....Bare de som selger de oppfører seg ordentlig når en skal kjøpe produktene dems.

Og når det kommer til Elkjøp og de andre oransje/grønne kjedene der ute...så veit vi alle, at det er ikke dit vi går for og få god service..fort inn og veldig fort ut...handler du i de kjeden så veit du hva du skal ha...går ikke dit for og sikkle i butikken for å se om det er noe du har lyst på.

Mener jeg.

Newcomer CookieMonzta sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gimsegutten
    Tviler ikke på det faktisk jeg. Når en ser på hva ulike komponenter koster i utlandet, har jeg inntrykk av at HiFiklubben kommer bra ut prismessig sammenlignet med enkelte andre norske hifi-butikker.

Hva service og kundebehandling angår, så har jeg heller aldri hatt noe problem med klubben (snakker da om Trondheim).

Håper bare de tar inn litt flere Arcam-produkter i hyllene. Her er et par eksempler:

Test av Arcam FMJ A38 Stereoforsterker - Tester - Lyd og Bilde
    Verstingreceiver fra Arcam - Lyd og Bilde
    I Trondheim har jeg sett og vært utsatt for en meget slett behandling.(Unntatt en gang,mer om det nedenfor)Når de hadde lokaler i Fjordgata,så var servicen mye bedre enn den er nå på Solsiden.
    Har vært med flere venner/vennepar dit som skulle handle anlegg ifra 10-40 tusen kroners-klassen. Dårlig service,lyttet ikke til hva kundene ønsket og ikke minst; de har svært lite på lager,så i flere av tilfellene har potensielle kunder gått til "konkurrentene" med sine penger.Jeg syns også at vareutvalget deres er noe begrenset.

Den positive opplevelsen jeg hadde der var da jeg på en torsdag var innom og ville lytte til stativhøytalere rundt 20k-segmentet. Jeg spurte å få lyttet i noenlunde kontrollerte former og jeg kom i snakk med en velvillig sjel som anbefalte meg å møte opp tidlig en lørdags morgen.De satte da opp de mulige kandidatene inn i sitt ENE rom (av-rommet?) og vi ble tilbydt både kaffe og wienerbrød.Oppsettet besto av bla. B&W og Classe-elektronikk. Handlet jeg? Nope,lyden forsvarte ikke kroneutlegget dette oppsettet kostet.
    Siden har jeg ikke sett denne velvillige personen jobbe der,synd for kundene og "klubben" som sådan.

mvh

Active
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det vil være sørgelig om ikke klubben valgte å ha hele sortimentet til Arcam inne. De har tross alt et rikelig utvalg forsterkere og DVD/CD-spillere i forskjellige prsiklasser. Muligens vil deler av utvalget deres oppfattes som litt for store konkurrenter til NAD/Denon og kanskje er det derfor de går for Solo?

Jeg synes klubben har store mangler i prisklassen 10-20K (særlig innenfor stereo) og da hadde det vært smart å hele sortimentet til Arcam for også å tiltrekke seg disse kundene.

Newcomer gizmosis sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette har jeg da visst om siden juni...

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skikkelig dårlig.
    Hvis du hadde tenkt og bruke 100K på hifiklubben så synes jeg du henger deg for mye opp i selgeren og glemmer komponentene.

Hvis jeg hadde tenkt å brenne hundre lakser på Dali,B&W,Lyngdorf,etc. så hadde dette vært et gjennomtenkt kjøp, og ikke søren om en ufordragen selger skulle stå i veien for drømmeanlegget mitt.

Det er jo til syvende og sist anlegget du skal leve med, og ikke selgeren..:?

Det kunne jo være at han sms'et med sin kreftsyke mor, og tyggde tyggis fordi han hadde spist tidenes hvitløkskebab.

Man burde ikke dømme andre bare på førsteintrykket.

Intermediate frdrk sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    666
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tigerberget
    Det kunne jo være at han sms'et med sin kreftsyke mor, og tyggde tyggis fordi han hadde spist tidenes hvitløkskebab...

Enig med Tigerberget der, heller tyggis enn hvitløksånden i trynet!

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •