Trenger en mikser, hjelp!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger en mikser, hjelp!

Hei jeg skal bare ha en billig mikser som kan styre 2x2-veis 15" aktive høytalere og en effektforsterker som driver doble subber. Hva må jeg kjøpe og hvilke utganger må den ha?

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner ikke til PA og den typen anlegg, men Ljudia PA utstyr DJ utstyr Lys utstyr Hjemmeelektronikk pleier jo å ha en del billig utstyr til dette formålet.
    Det du skal ha er vel en slags forforsterker/prosessor som har et par Pre Out utganger?
    Om dette kalles mikser eller hva det nå heter vet jeg ikke Regner med du skal ha noen funksjoner på denne mikseren også?

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    slik jeg har forstått deg så har du 2 stk 15" aktive høytalere og 2 stk innaktive dobble subber som du skal drive med en effektforsterker? hadde hjulpet om du kunne si litt mer om hvilken effektforsterker du har og hvilke PA høytalere du har? hvorfor trenger du mikser? er det for å mikse volum mellom sub og høytaler, eller skal du bruke dette som "skikkelig" pa anlegg og du rett og slett trenger å koble høytalerene dine til mikser fordi du trenger en mikser i så fall må du si litt mer om hva du trenger av innganger osv på denne mikseren. ok nå ble dette fryktelig knotete men håper du forstår hva jeg vil frem til

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •