Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste denne tråden men mener nå at den angår alle som interresserer seg for Lyd og Bilde.

Jeg drev å søkte etter info på noen høyttalere her om kvelden og ble ganske imponert over Hvordan de har fått til det på minhembio.com

Når jeg skulle søke opp f.eks en cd-spiller så endret info på siden seg hele tiden mens jeg skrev inn det jeg ville søke etter.Så hadde man skrevet "Rega" så dukket alle tråder som gjaldt "Rega" opp og hvis du skrev enda mer detaljert ble det ferre og ferre igjen på listen nedenfor.På den måten kunne man komme fram til den mest relevante tråden å klikke inn på.Da har man god oversikt over om det virkelig var verdt å lete på siden etter den spesifike gjenstanden.Og også hvilken tråd som var den som hadde mest omtaler på den.

En annen ting er at der er det mulig å gi karakterer til hvert enkelt produkt.Så vidt jeg vet gjelder det allt untatt kabler og småting innen lyd og bilde.Jeg syntes dette var en ganske imponerende søkemotor og oppfordrer alle som leser denne tråden om å klikke inn på linken bare så dere får se hvor bra det fungerer.

Nå skal man vel ikke glemme at det sikkert krever mye arbeid for å opprettholde en slik side,men jeg ville nå bare tipse,og lurer på om de som holder Avforum oppe og går om det er mulig og oppgradere denne siden eller om dette er en for vanskelig prosess Også lurer jeg på hva dere her på forumet synes om det Minhembio.com har fått til.

Minhembio.com - Mötesplatsen för hembio- och hifi-entusiaster

Og om det ikke går så er ihvertfall dette et flott tips til andre prøver og finne brukeres omtaler og karaktergivning hva det nå måtte være innen lyd og bilde

......ja det er en feilplassert trådops: men da blir den i allefall lest