Interesse for rimelig og bra DAC?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Interesse for rimelig og bra DAC?

Til eventuelle moderatorerer - Jeg håper dette ikke er altfor nærme reklame - (nevner her hverken firmanavn eller hvor man kan få tak i produktet)

Jeg driver et lite importfirma og er nå i sluttfasen for å få rettigheter til import av en helt ny Shek D1 DAC (ikke den som nå er til salgs på webben deres) (Sigtone) - Denne er forbedret både lydmessig og utseendemessig, og vil bli levert fiks ferdig med europeisk strømforsyning. Jeg tipper pris ut til kunde vil havne på ca 2500kr.

Og det vi lurer på før vi fullfører avtalen er naturligvis om det er mange som kunne tenke seg en slik, og ville vurdert å bestilt? Dette er en gunstig måte å få mye bedre lyd fra f.eks en media pc, squeezebox eller for den saks skyld en cdspiller.

En tråd om den gamle versjonen av DACen deres:
    http://avforum.no/forum/generelt-aud...mmel-chip.html - i den tråden er også en link med info om NOS dacer.
    --
    Thorbjørn

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott.
    Både Shek dac´en, og de andre nevnt i tråden du linket til har blitt brukt av mange Squeezebox eiere igjennom flere år så dette er velkjente produkter, i det minste i utlandet. Et søk på SlimForum vil bekrefte det. Jeg har selv anbefalt flere av de her....

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er interessert nok til å i alle fall følge tråden! :wink: