Ikon Sub ? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28

Tråd: Ikon Sub ?

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Raptus_
    Er det inne på EXT.IN det gjøres? Der kunne jeg hvertfall stikke Suben på -15, -10 og 0dB eller noe lignende. men det utgjode ikke noe forskjell.

Har valgt i den gui oppsettet der jeg kan velge Large/Small front, Sub, og Surroundtype. Der stilte jeg front til Large, Yes til Sub og None på surround.
    Hei, ser andre har svart for meg og det er jo bra, bare for å poengtere så må du altså inn i høytaler oppsett menyen under "Manual Setup" deretter "Channel Level" og "start" for å endre lydnivået. Evt trykke på "CH SEL/ Enter" på fjernkontrollen, da kommer nivåene opp på min skjerm og jeg kan justere volum på vær høytaler direkte ut fra tall matrialet, men da er det ingen test toner.
    Under "Audio Setup" i "Manual setup" finner du "2ch direkt/sterio" og her skal du som før nevnt velge "LFE+Main" for at subben skal spille alle bass signalene under delefrekvensen. Spesielt siden du har valgt at fronthøytalerne skal være "Large" Sett dem evt til "small". Men det er jo bare å prøve seg fram.
    Lykke til:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fulgt dine forslag til punkt og prikke og kan ikke si noe annet enn at nå elsker jeg lyden her var tydeligvis flere steder jeg ikke hadde stilt til LFE+Main men nå er alt som det skal være virker det som.

Tusen takk til alle som har kommet med forslag og hjelp

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det forresten som har noe bra tips til hva jeg kan bruke under spikes-ene? Nå bruker jeg 50-øringer :-P

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tilbehør - Høyttalertilbehør | Hi-Fi Klubben: VM ACOUSTICS VM tablets
    Hvis du vil ha noe. Fins sikkert enda litt billigere på biltema osv. Godt lyden ordnet seg:-D

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg fulgt dine forslag til punkt og prikke og kan ikke si noe annet enn at nå elsker jeg lyden her var tydeligvis flere steder jeg ikke hadde stilt til LFE+Main men nå er alt som det skal være virker det som.

Tusen takk til alle som har kommet med forslag og hjelp
    Det er kult at alt har fikset seg for deg, åssen synes du lyden din har blitt da?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det forresten som har noe bra tips til hva jeg kan bruke under spikes-ene? Nå bruker jeg 50-øringer :-P
    Deal.no: Tilbehør, SOUNDCARE SPIKE M6

Dette er ett bra produkt, to sett med disse så har du spikes som sitter fast.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Det er kult at alt har fikset seg for deg, åssen synes du lyden din har blitt da?
    Lyden har blitt skikkelig bra. Fin lyd med passende trykk etter litt justeringer. Blir sikkert enda bedre når jeg flytter og mekker hjemmekinorom (litt bedre enn å ha de i stuen:-P)
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Deal.no: Tilbehør, SOUNDCARE SPIKE M6

Dette er ett bra produkt, to sett med disse så har du spikes som sitter fast.
    Har allerede bestilt de Rotja nevnte så blir nok de

Noen som har noen tips til hvordan(om det går) jeg kan stille lyd til film og lyd til musikk forskjellig?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lyden har blitt skikkelig bra. Fin lyd med passende trykk etter litt justeringer. Blir sikkert enda bedre når jeg flytter og mekker hjemmekinorom (litt bedre enn å ha de i stuen:-P)

Har allerede bestilt de Rotja nevnte så blir nok de

Noen som har noen tips til hvordan(om det går) jeg kan stille lyd til film og lyd til musikk forskjellig?
    Det skal være noe greier under innstillinger på receivern, der du kan stille inn ved å bruke mikrofonen. Så har du noe som heter Flat og Audyssey, flat er for musikk og den siste er for film. Du kan lagre disse innstillingene, så spiller de med hver sin equalizer satt opp med mikrofonen. Jeg regner med det står noe om det i manualen du fikk med til forsterkern din.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •