Problem med lyd :-(

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problem med lyd :-(

Hei, er ikke akkurat noen ekspert på området, så da spør jeg heller dere som er det. Problemet mitt er at jeg ikke får lyd gjennom sourround-anlegget mitt både ved tv- og dvd-titting. Hvis jeg skal ha lyd fra anlegget når jeg ser på tv, får jeg ikke det når jeg ser dvd. Hvis jeg kobler slik at jeg får lyd ut av anlegget når jeg ser både tv og dvd mister jeg bildet på dvd.

Har koblet HD-pvr sammen med tv ved hjelp av HDMI. Så lurer jeg på hvordan jeg kobler dvd-spilleren som hører til sourround-anlegget til pvr og/eller tv for å få lyd hele tiden, samtidig som jeg slipper å bytte på kontakter når jeg skal se dvd. Har ikke HDMI på dvd-spilleren, og bare en scart. Når jeg sette scarten i TV`n kan jeg se dvd med sourround-lyd, og når jeg sette scarten i pvr-boksen, får jeg lyd i anlegget når jeg ser tv. Må altså bytte mellom tv og pvr-dekoder alt etter hvor jeg vil ha bra lyd!

Noen som forstår? Blir gal av dette, og hadde blitt evig takknemlig om noen kunne hjelpe meg med problemet :-)

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde vært en fordel for folk som skal hjelpe deg at du opplyste nøyaktig hva slags utstyr du har, da kommer hjelpen fortere serru.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en Panasonic 42PZ85 tv, HD-PVR fra canal digital til kabel-tv, og Phillips LX8500W sourround-anlegg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •