Hvor søt er egentlig Vicent sv 233? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hm..
    forsåvitt er linn lk140 en stereo effektforsterker, ikke monoblokk.
    og effektdelen er d som er mest påkostet i sv-233, syns d da er litt rart du finner den slapp og udynamisk.

[moderert]

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [moderert]

Når jeg refererte til den Linn-forsterkeren så bygger det kun på at jeg vet Linn er bra, og ikke på en spesiell opplevelse med den forsterkeren. Saken er den at jeg satt og leste annonsen på finn på den ene skjermen mens jeg hadde denne tråden åpen på den andre. Jeg kommer forøvrig ved anledning til å lytte på Vincent-en igjen. Selv bruker jeg ICEpower 500Watt, og er på den måten muligens litt bortskjemt på dynamikk.

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    For å skape en motvekt vil jeg si at både jeg og enkelte andre strekker seg vel langt når ting sklir ut. Det blir fort nesten umulig for einis og en del andre å åpne kjeften uten at det blir tatt feil opp.

Jeg ønsker ikke at einis skal bannes fra forumet, og heller ingen andre aktive brukere. Jeg ønsker heller ikke at du skal føle deg hakket ut av mengden.

Ville bare nevne at dette fort blir en ond sirkel som er vanskelig å løse opp. Vi er tross alt her for å diskutere temaer som er tekniske, og ikke hvorvidt vi liker hverandre. Derfor håper jeg vi kan holde disse diskusjonene så sjelden som overhodet mulig.

Fortsett å skrive einis, og ikke la deg skremme av at noen er uenig i innleggene dine. Jeg leser inleggene dine når du skriver i tråder jeg leser. Det er for meg ingen automatikk i at en som nekter for noe du har skrevet dermed har mer rett enn deg. Det er for meg bare et nytt syn i saken.

Når vi diskuterer legger vi ofte til grunn beviser av mer eller mindre teknisk karakter, husk at det var det de gjorde da jorda var flat og hekser ble brennt. Beviset er ofte et resultat av det man ønsker å bevise. Derfor trenger vi de motstridende meningene, men kanskje ikke i så stor grad de motstridende personlighetene.
    Er i hovedsak det jeg og står for. [moderert] Jeg skjerper meg heretter.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [Moderatoredit: Som noen kanskje har fått med seg, så har denne kategorien vært umoderert på grunn av at Snoopy har tatt seg litt fri fra forumet. Jeg og jfinnerud har nå fått jobben, og dette er en tråd som har gått off-topic så til de grader i en del postinger. Off-topic er ikke så ille i seg selv, men det dreier seg mye om personangrep, så jeg kommer til å slette rene off-topic innlegg her. Andre innlegg vil bli moderert noe.

(For dem som kommer her etter moderering og ikke finner noe å sette fingeren på, så er jobben allerede gjort)

- roffe (moderator)]

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •