min hjemmekino

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer maxjeger sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question min hjemmekino

hei ønsker litt ekspert hjelp og tips til min hjemme kino.. berre å komme me forslag og komentarer...
    kan og legge ijen en score

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei!
    Ved første øyekast er nok Senteren og Subben mest klar for utbytting.

Kjenner ikke Eltaxen, men den er generelt ikke så god som feks XTZ eller SVS i dette segmentet vil jeg tro.
    Spesielt om du bruker anlegget til mye film, som jeg regner med du gjør. Feks en Xtz sub, vil gjøre susen. Er nok mest bang for the bucks under 4000,- (er fin lyd i også for musikkbruk)Surround.no - Høyttaler spesialisten..
    Ellers en SVS sub kanskje. Ikke så mye dyrere de, men et hakk eller to bedre i følge de som har testet begge. Jeg har bare hatt SVS PB10, som var veldig god, men ikke passet inn i mitt lille krypinn.

Senteren bør ikke undervuderes. Selv om subben tar mye av støyten under litt action, så formidles 70% av all tale (eller var det lyd??) gjennom senter. Greit om man får litt størrelse på denne.

Vet ikke hva du ville oppnå med denne korte tråden din, men spesifiser nermere om du lurte på noe spesielt.

Har selv veldig god erfaring med mekking av egne signalkabler, så det kan du jo tenke på også..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •