Forbedring av tv lyd/hjelp ønskes.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forbedring av tv lyd/hjelp ønskes.

Hei ,har ett veldig oppegående rørhi-fi system (signatur på av forum ikke oppdatert)..Kjøpte med en plasmatv /Panasonic som jeg er fornøyd med til mitt bruk egentlig..SEr ikke mye film ,men en skjelden gang i mellom..på dvd, til dette bruker jeg en rimelig Denon spiller som har svart til forventningene den også.

Tv lyden derimot er langt i fra bra , og vurderer å kjøpe noe som kan gi litt bedre lyd uten å bygge om hele stua til kino

Feks jeg vil kompromisse uten bakhøyttalere , fordi jeg allerede har ett stort anlegg i stua (tv og hi-fi står ikke på samme vegg), som gjengir musikk på ett helt annet nivå enn noe hjemmekino klarer..i betalbare prisklasser i allefall....så hvor begynner jeg letingen? etter god tv lyd i feks 3 kanaler ( fronter+ sub/ ev center....go en reciver tilå koble det hele sammen.

Av str. bør det være kompakte høyttalere, hwlst vegghengte til front.....så dette blir kompromissene , skjønner at dette kanskje ikke blir helt best , men ta utgangspungt i normal tv lyd.......jeg vil ha noe bedre, hva skal jeg se etter?

Mvh Espen

Newcomer Dogge sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har selv valgt å se meg rundt etter en dvd-receiver, for å få ryddet opp litt.
    Nad Viso Two kan vel være et godt alternativ, da da den har alt utenom høyttalere.
    Da kan du jo valge fritt mellom det som er av høyttalere.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan også velge en høyttaler switcher fra B-Tech, da kobler du til lyd ut fra tv´en til din Copland og når du vil se tv switcher du høyttalere til de ved tv´en. Mulig det ikke blir optimalt, har Copland fjernkontroll ?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •