Nytt anlegg : hvor kan jeg høre demo? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    takk blir spennende dette

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer. Håper du er like fornøyd når du har spilt inn anlegget også
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer manenzza sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer! Tviler på at du kommer til å angre.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=juleribba]Heisann godtfolk
    Holder i disse dager på å virre meg dypt inn i denne hifi jungelen! Skal ha nytt anlegg i prisklasse 10.000-maks 15.000 bestående av høytalere og forsterker.

Rommet det i utgangspunktet skal brukes i er på 3,5 x 3,2 meter, men mulig at de etterhvert flyttes til litt større rom.

Musikksmak er igrunn alt mulig! Mest rock men også div listepop/hiphop/div og film.

Utstyr forøverig er en ps3 til film og cd, og en pc til cd og mp3 ekstra lydkort fra onkyo er installert.

puh... ok her er anleggene jeg kunne tenkt meg å få hørt opp mot hverandre:

alt 1: B&W 684 +NAD C355BEE hørte jeg i dag på hifiklubben ble meget imponert, men vil fortsatt høre på fler alternativer. pris på anlegg: 12.000

Sånn da fikk vi fjernet unødvendige alternativer, hvorfor ikke har noe enda bedre for dagens rom og fremtidige større rom og øke budsjettet med en tusenlapp eller handle brukt og handle nad c372 og b&w 683? handler du dette brukt kan du få det godt under 15000 og da ha råd til non kabler av litt kvalitet for ikke å ødelegge med el kjøp kabler :P

slå til på dette

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis bare du hadde fulgt med sånn bittelitt på tråden så hadde du vel fått med deg at jeg kjåpte XTZ komboen etter en lytterunde.

Er veldig fornøyd med dette, og mener personlig at det spiller bedre enn B&W 684 + NAD 355 hvertfall

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du noen kommentarer ang. anlegget? Evt. sammenlignet med andre anlegg du kjenner?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bare fått spilt ca 50T på anlegget, og akkurat nå er jeg i militæret i Bodø på min 2 uker på 2 uker av turnus.

Det begynte virkelig å løsne de siste timene før jeg måtte dra oppover, diskanten er kanskje litt tilbakelent, mellomtonen er flott og bassen begynner virkelig å gå dypt og slå litt i brystkassa

Så langt er jeg veldig fornøyd, så får vi se hvordan det utvikler seg når jeg kommer hjem å får spilt litt mer på det.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •