Noen som kjenner til Genevalabs L?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer brownale sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som kjenner til Genevalabs L?

Jeg har vært på utkikk etter et "alt-i-ett-anlegg" en god stund. Nå ser det faktisk ut til at jeg har funnet det!

Test av Geneva Lab L - Lyd og Bilde : Kjøpeguide/Tester

Lyd og bilde sine tester tar jeg med ei klype salt, så spørsmålet er om noen av dere eier, har testet eller bare hørt denne boksen? Tenker på å anskaffe meg størrelse L. Takker og bukker for svar.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hørt L størrelsen, og var egentlig ganske imponert.
    Om det var lyden, finishen eller brukervennligheten, eller kanskje alt i ett, veit jeg ikke. Men jeg veit at jeg satt igjenn med en positiv opplevelse.
    Greit trykk, veldig stor lyd, og klart lydbilde. *Definitivt verdt pengene. Vurderer å kjøpe den som "nattbord".

Ser at du bor i Oslo? Ta deg en tur innom StereoFil på grensen 9! Der har de den. Ta med deg enen CD, så du får høre på DIN musikk.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av StigRoar
    Jeg har hørt L størrelsen, og var egentlig ganske imponert.
    Om det var lyden, finishen eller brukervennligheten, eller kanskje alt i ett, veit jeg ikke. Men jeg veit at jeg satt igjenn med en positiv opplevelse.
    Greit trykk, veldig stor lyd, og klart lydbilde. *Definitivt verdt pengene. Vurderer å kjøpe den som "nattbord".

Ser at du bor i Oslo? Ta deg en tur innom StereoFil på grensen 9! Der har de den. Ta med deg enen CD, så du får høre på DIN musikk.
    Da tar jeg turen dit i morgen. Takk. Litt av et nattbord da! He he he.

Active HFfredd sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    435
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig tøff boks, liker liksom tanken med at alt er enkelt og det låter ganske bra. For oss hifi idioter passer den perfekt som et nr 2 system i spisestua, på hytta eller på kontoret. Fikset dette for mine foreldre og de mener dette er det beste stereosystemet de har hørt Så det på legekontoret mitt og på TV3 "Norges styggeste rom". Tipper dette blir den nye tivoli boksen

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg hatt L-boksen i hus i en mnd. og er veldig fornøyd! :-D Jeg synes lyden er presis og god. (størrelsen tatt i betraktning) Den har raskt blitt damas favoritt pga. en fantastisk brukervennlighet! Her er det ikke stort annet å trykke på enn play og stop... :-D Minuset er radioen. Den er ikke god. Nå hører jeg lite på radio hjemme, så den klarer jeg meg uten. Alt i alt er jeg veldig godt fornøyd! Designet er i en klasse for seg. Rett og slett en vakker boks.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikkert god lyd og designet er heftig!

Men det er rett og slett tragisk at et produkt i den prisklassen ikke klarer å levere radiolyd som går an å bruke!

btw - gratulerer

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Sikkert god lyd og designet er heftig!

Men det er rett og slett tragisk at et produkt i den prisklassen ikke klarer å levere radiolyd som går an å bruke!

btw - gratulerer
    Ja, radioen var skuffende... Det kan tenkes at man kan koble til en bedre antennekabel enn den som fulgte med og oppnå bedre signal. Uansett så smiler jeg av et anlegg som gir god lyd ved hjelp av kun én kabel! :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •