Xindak strømkabel funke det????

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Active pølsemaker sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xindak strømkabel funke det????

Halla

Tenkt å handle inn ett par slike kabler, 1 til DVD/CD spillern & 1 til Receivern.
    Vil jeg merke noen forskjell, ser jo at det omtales som at det er et "must" eller er det kun for sin skyld??? Å er det nødvendig å ha det på begge delen???

Er kablen med jordsokkel, så jeg får koblet dem i min Monster HTS1000???
    Ut ifra bildene ser det jo ut som om det er "amerikansk sokkel" eller er jeg helt på jordet igjen...hehe

Å er det nødvendig med den dyreste???...men skla jeg kjøpe vil jeg ha dem som gjør nytta... :-)

Audiofoni AS

Eller noen med tips om andre merker som er bedre & kanskje billigere???

Intermediate bjarne82 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg personlig har liten tro på at den siste meteren med strømkabel ut fra veggen din og inn på av-utsyr skal gi deg en ahaah** -opplevelse...

Eneste jeg kan tenke meg er om du fra før har dårlige skjermede kabler at du da kan redusere støy i anlegget. - Men somregel løses dette gratis ved å ta seg en ryddings i kabel-salaten.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    222
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg mener helt klart NEI. som elektriker og ingeniør innen elektro. men kommer garantert mange her som sier ja. psykologisk får du bedre lyd og kanskje det er verdt pengene da ellers er den jo finere enn de svarte kjedelige som følger med.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av valo79
    jeg mener helt klart NEI. som elektriker og ingeniør innen elektro. men kommer garantert mange her som sier ja. psykologisk får du bedre lyd og kanskje det er verdt pengene da ellers er den jo finere enn de svarte kjedelige som følger med.

Sant som du si, er noe med det psykologiske.. å kult å på lista over utstyr...
    Men husker når jeg handlet inn MonsterHTS1000, at jeg merket at bilde ble bedre & roligere... Trur vel at jeg handler iløpet av sommern, når skatt pengene kommer :-) må jo ha noe nytt innen lyd&bilde :-) + en ny receiver :-)

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det jo den siste meteren som går inn til spilleren da, det vil ikke gi noe stor forandring. Men når man driver på å tweaker og er helt på tampen av hva som er mulig å få ut av utstyret. Da kan kabelskifte være selve prikken over i'en. Men da har mna strekt strikken alvorlig langt.

Strømfilter, som f.eks Isotek Mini sub hjelper voldsomt.

Mitt tips blir vel egentlig, er du kommet så langt i tweaking, at andre ting ikke gjør utslaget, så kan strømkabelen være et valg.

Selv vet jeg at kabler har mye å si, men strømkabelene får ikke yte sitt beste om de ikke har et godt "filter" de sitter koblet til.

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Nå er det jo den siste meteren som går inn til spilleren da, det vil ikke gi noe stor forandring. Men når man driver på å tweaker og er helt på tampen av hva som er mulig å få ut av utstyret. Da kan kabelskifte være selve prikken over i'en. Men da har mna strekt strikken alvorlig langt.

Strømfilter, som f.eks Isotek Mini sub hjelper voldsomt.

Mitt tips blir vel egentlig, er du kommet så langt i tweaking, at andre ting ikke gjør utslaget, så kan strømkabelen være et valg.

Selv vet jeg at kabler har mye å si, men strømkabelene får ikke yte sitt beste om de ikke har et godt "filter" de sitter koblet til.
    Er som du sier prikken over I`en...HTS1000 til Monster skal no ha et gott "filter", så håper det gjør sin nytte...tar vel kontakt med "Audiofoni" imorra, for å få litt tips...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •