Trenger anbefaling av sub til microanlegg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate cyr sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger anbefaling av sub til microanlegg

Har nylig kjøpt meg et lite Onkyo microanlegg (CS-315DAB) som jeg er veldig fornøyd med, men dette fortjener en liten subwoofer.

Er det noen som har vært borti en liten sub som står i stil til dette anlegget? Flott om den koster noe slik som 1500, men jeg har litt å gå på. Noen som har hørt Pioneer 8" suben feks? Den er ihvertfall i riktig prisklasse

(I utgangspunktet kjøpte jeg meg en Yamaha SW100 sub da disse er flate og veldig plasseringsvennlige, men den skal Elkjøp få igjen. Når jeg skrur opp litt er ikke bassen veldig pen lenger. Jeg får en skranglelyd på visse frekvenser, og bassen blir fryktelig upresis. Det virker som om kassa rett og slett er svak og dårlig konstruert)

Newcomer JLmorten sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cyr
    Har nylig kjøpt meg et lite Onkyo microanlegg (CS-315DAB) som jeg er veldig fornøyd med, men dette fortjener en liten subwoofer.

Er det noen som har vært borti en liten sub som står i stil til dette anlegget? Flott om den koster noe slik som 1500, men jeg har litt å gå på. Noen som har hørt Pioneer 8" suben feks? Den er ihvertfall i riktig prisklasse

(I utgangspunktet kjøpte jeg meg en Yamaha SW100 sub da disse er flate og veldig plasseringsvennlige, men den skal Elkjøp få igjen. Når jeg skrur opp litt er ikke bassen veldig pen lenger. Jeg får en skranglelyd på visse frekvenser, og bassen blir fryktelig upresis. Det virker som om kassa rett og slett er svak og dårlig konstruert)
    Eg kjøpte en Aragon på hifiklubben som midlertidelig subb til mine Stativ HT, mens jeg sparer/sparte til bedre anlegg, kompt et lite stykke på vei, og subb eller Efekttrinn er neste på listen..
    Skal ikke si desse Aragon subbene er fantastiske, men de spiller overaskende bra til prisen og være, men ved ekstrem påkjenning har eg klart og bunna ellementet, Er jo også noe pustelyd i den, dvs pustet og peste når jeg kjørte test cd med lave frekvenser:lol:

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, takker for tips. Har sett litt på den suben, og lest litt dårlige ting om den. Men til et mikroanlegg og til mitt bruk så kanskje den funker helt fint.. Spiller den ok pent liksom? Skal jo ikke spille høyt, høyttalerne er ikke på så mange watt uansett.

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bump? =)

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer KeNjeN sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil absolutt anbefale XTZ 99 W12, XTZ 99 W12 i sort pianolakk

Jeg har den selv og er utrolig fornøyd med den.

Finnes også i 10 tommer: XTZ 99 W10.16 Pianolakk

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •