Vårrengjøring hos Hifiklubben - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 51
    Newcomer oljetransport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Men at det er så grove feil på så mange varer da! Greit at det hadde vært feil på en vare,men 4-5 stykker a gitt!

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha ystyrtelig morsomt med såå lave priser.

Cambridge hifi forsterker til 1396, en annen Lyngdorf hifi forsterker til 796,- før pris 14000 og noe...

Så Denon 2808 til 748,- før pris 9998,-

Mindre morsomt er det at den billige bokhylle høytaleren fra BW med førpris 3398,- nå koster 13489,- :-O

Vel bare å ligge unna den og kjøpe det andre....
    Det er faktisk noe i kjøpsloven som sier at det er forbudt å kreve noe mer enn det som det står at tilbudet er. Derfor kan man faktisk kreve å få det til den prisen i følge loven.

Iallefall i butikk, men det skulle ikke være noe forskjell på nettbutikk og vanlig butikk hehehe.

Så her er det bare å fylle bukselummene med hifi.....

Har selv bestilt både Lyngdorf, Cambridge og Denon2808, til den overkommelige pris 2800,- samlet totalt.

Nå stemmer endelig det pjattet deres om at det endelig er mulig med hifi for andre enn de med den største lommeboken.

lmao...

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er faktisk en drøss med vannskader fra hifiklubben, så det kunne ha stemt.

Så på salgslista til lokale hifiklubben og det fløt av vannskader, et eller annet lager som har blitt oversvømt........

Var masse crazy priser der også.......
    Selges som de står..

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta nå å les salgsbetingelsene som alle må akseptere før de får handlet!

Viktigst:
    - Vi forbeholder oss retten til forandre priser og spesifikasjoner uten varsel.
    - Vi reserverer oss mot eventuelle trykkfeil samt for at varer er utsolgt fra lager.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestilte to stk. også, en til junior og en til meg, men regner med en mail eller telefon uti uka Men man vet jo aldri, blir ikke lei meg om det går.

Og uansett har jeg ikke tapt noe om jeg ikke får dem
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pnerbye

Viktigst:
    - Vi reserverer oss mot eventuelle trykkfeil samt for at varer er utsolgt fra lager.
    Selvfølgelig. Men da regner jeg med at de tar kontakt, og ikke sender varen til full pris, evt. hva den egentlige salgsprisen skulle vært.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pnerbye

Viktigst:
    Vel jeg har ikke skrivd under på noen erklæring, dessuten er det vel regjering og storting som bestemmer kjøpsloven og ikke Hifiklubben. Jeg har kjøpt varer i god tro med bakgrunn i rykter om vannskader og det som er.

Synes dette er utrolig morsomt.... hvordan skal man vite hva som er hva?
    Nad masters kan jo like godt også være priset feil uten at jeg vet.

Hvordan kommer man forresten til disse linkene fra hifiklubben? Jeg finner de ikke noe sted i medlemsklubb eller ellers........ unntatt herfra.

Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lyngdorfen er virkelig et kupp! :lol: :lol:

Lagersalg i Nettbutikken: Lyngdorf SDAI2175 Integrert forsterker

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange knalltilbud der.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe. Jeg la inn bestilling på 2 x 2808. De har ikke lov å kreve at jeg må kjøpe den til en annen pris. Tenk hadde det vært slik da: Du kjøper noe på nettet, butikken sier "nei det koster det dobbelte, du må betale det.....". No way... :-)
    Blir spennende å se.

Newcomer n5k sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe. Jeg var borti noe lignende for et år eller to siden. Den gang var det en datasjappe som hadde et par-tre PCer feilpriset. Jeg bestilte meg ti maskiner til noen hundrelapper pr. stk.
    Etter noen dager fikk jeg mail om at det hadde vært en feilprising eller noe i den duren, og karen fortalte at han var en stakkars dataentusiast som ikke tjente stort på butikken sin, siden den var nystartet. Han ville bare drive med det han var interessert i. Han sa også at alle selvsagt var frie til å "gå rettens vei" for å få varene de hadde bestilt til den prisen de hadde, men at han da ville gå konk rimelig kjapt, og ba om forståelse for dette. Det endte med at jeg syns synd på karen, og dreit i å kreve maskinene. Jeg er Mac-fanatiker og ellers linux-bruker uansett, og ikke hadde jeg behov for ti nye maskiner heller, hehe.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette med feilpriset vare har dukket opp på alle forum (fiske, PS3, data, rc osv) jeg har vært inne på. Du får ikke varen dersom prisen åpenbart er feil, noe den er i dette tilfellet. Mener at Avtaleloven § 36 gjelder. det som har skjedd tidligere er at noen butikker har tatt tapet og heller fått god reklame gjennom f.eks. nettaviser. I dette tilfellet blir det sikkert for dyrt for selger å gjøre dette så ordrene blir nok kansellert.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    541
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil ha en Lyngdorf SDAI2175 Integrert forsterker for 796. Før 13 989

Ærlig talt, en skrive feil kan man alltid forstå, men når 6 av 21 produkter har fått feil priser så bør de faktisk skjerpe seg!

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det er så omfattende, så mistenker jeg en datafeil fremfor en hel haug med skrivefeil.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    541
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I så fall må jeg si hifi klubben tar lett på eventuelle feil når de ikke tar seg bryet med å sjekke opp hva de legger ut på sidene sine.

De fleste skjønner vel kanskje at dette er en skrive feil så ett stort problem er det jo ikke. Håper at for de som er så uheldig å bestille i god tro slipper å bli belastet i noen slags form for dette.

Intermediate gompan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Irriterende mye feil der. Vet ikke hvilken pris som er riktig på noe av det jo.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Feil prising på våre nettsider.

Vi vil informere om at mange av produktene på denne linken Lagersalg i Nettbutikken er feilpriset.
    Dere som har bestilt disse varene vil få beskjed når vi går gjennom ordrene på mandag. Det har åpenbart vært en svikt i et ledd hos oss, og vi skal rette opp i dette så fort som mulig.

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    rart at de ikkje ser over siden når den blir lagt ut å eventuelle feil retta. skulle tru de var i klubbens interese å ha orden i sakene

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    541
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chevy
    rart at de ikkje ser over siden når den blir lagt ut å eventuelle feil retta. skulle tru de var i klubbens interese å ha orden i sakene
    Man kan jo spørre seg om det. Det som er positivt er at de har en represantant her inne som man ev. kan henvende seg til og som også gjør at de får rettet opp feilene raskere

Hifi klubben kan jo ta lærdom av dette og kanskje sjekke over siden neste gang, både før og etter siden er lastet opp til serveren deres. Det skulle tross alt ikke ta så lang tid.

Newcomer chevy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nesten slik at hifi klubben og alleandre som gjør slike feil skulle vert nødt til å selge til den prisen når de legger den ut å ikkje ordner de med det samme. hadde kanskje blitt slutt på slike feil og andre luretilbud

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •