Fra en opphetet hifi diskusjon på et annet forum.... - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hva er det som er så spennende og banebrytende med disse meningene at det må lages en egen tråd ut av det?

Dette individet snakker åpenbart ikke som en representant for Hifi Center Kjeden, ref. "hva jeg jobber med kan være det samme".

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe morsom tråd

det er jeg som har vært delaktig i denne diskusjonen og det er mine innlegg over!

hva jeg mener personlig får da være mine meninger vell? jeg nevner som noen av dere bør se at jeg er åpen for at vi er individuelle å liker forskjellig lyd

jeg sitter selv på et komplett hjemmekino sett kjøpt enn annen plass enn hfc så hva dette har med hfc og gjøre vet da ikke jeg.

jeg er glad for å få jobbe der er da jeg får være med på x antall tester av ja ikke bare våre produkter men også andres

og tror ikke dere at vi som jobber i hfc stikker nedom klubben innimellom å får en demo i ny og ne og motsatt som de gjør hos oss?

personen som laget tråden sitter selvsagt på en onkyo og tålte vell ikke min mening? fortsatt har jeg ikke nevnt noen plass at den nye onkyoen er drit? kun sagt min skeppsis til watten dem oppgir! det samme gjør forøvrig også pioneer! de fleste idag oppgir ikke i rms, heller tvert imot, mens noen slik som hk oppgir i enda strengere målinger.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HåkonN
    Hva er det som er så spennende og banebrytende med disse meningene at det må lages en egen tråd ut av det?

Dette individet snakker åpenbart ikke som en representant for Hifi Center Kjeden, ref. "hva jeg jobber med kan være det samme".
    stemmer det! jeg snakket av private meninger! noe jeg heldigvis enda har uten å være manipulert til å kun tenke hfc sine produkter, reff over da jeg nevner jeg ikke har et eneste produkt selv fra hfc

morsomt å høre synspunktene til forskjellige uanz

man vill uanz ikke få helhetsinntrykk på mine kommentarer uten og ha hele tråden forann seg da selvsagt.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt vi har deg her GrEmLiNgS - for i følge deg er jo kompetansenivået på avforum dårlig iflg tråden utklippene er hentet fra. Skal bli fint når du hjelper til å heve kompetansenivået her inne...

Synes også det er flott at du har enkelte innlegg her inne som peker i rettning produkter din arbeidsgiver og nedlatene mot konkurerende produkter. Håper dette ikke ditt synes er representativt for hva din arbeidsgiver står for.

(Må bare beklage at jeg er litt kvass i kanta i dag, men slikt som dette provoserer meg faktisk. Selv om det ikke burde gjøre det - innleggene taler jo for seg selv.....)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Godt vi har deg her GrEmLiNgS - for i følge deg er jo kompetansenivået på avforum dårlig iflg tråden utklippene er hentet fra. Skal bli fint når du hjelper til å heve kompetansenivået her inne...

Synes også det er flott at du har enkelte innlegg her inne som peker i rettning produkter din arbeidsgiver og nedlatene mot konkurerende produkter. Håper dette ikke ditt synes er representativt for hva din arbeidsgiver står for.

(Må bare beklage at jeg er litt kvass i kanta i dag, men slikt som dette provoserer meg faktisk. Selv om det ikke burde gjøre det - innleggene taler jo for seg selv.....)
    hehe som du ser er jeg ikke det mest aktive medlemmet her inne men leser en del, og det er en del morsomme historier og tråder her inne

det jeg nevnte ang lav kompetanse stemmer jo men få med alt og ikke bare litt da! jeg sa også at dem som hadde kompentanse her dem HAR kompetanse også.
    flertallet her inne baserer utalleser på andres tester og det har flere ganger blitt nevnt på dette forumet så det er ikke å legge under bordet!

jeg hadde lett for å ta hele forumet under en kamm men når det er flertall så er det ofte slik vi utaller oss også men jeg fikk med at som nevnt lenger oppe at det faktiskt innholder en del folk med virkelig god peiling også her inne! men det er desverre få jeg er nødvendigvis ikke en av dem enda men gjør ivertfall det jeg kan for å komme på det kompetanse nivået! i dette tilfellet av trådhandling snakket jeg om produkter jeg har testet, har hørt, har tatt på! noe jeg også påpeker
    jeg påpeker også at jeg aldri ville utalt meg slik om produkter jeg ikke har testet osv... jeg henviser heller ikke til andre tester om jeg ikke har testet produktet selv....

jeg henviste også til at jeg ikke ville ut med hvor jeg jobbet da det var personlig meninger! for det er slik som dette saker ofte blir vinklet med en gang det kommer frem hvor man jobber og det blir sett på som negativt mot hele segmentet man jobber for...

jeg jobber da fortsatt i hfc fordi om jeg ikke har produkter derifra selv... bare det burde tale for seg spør du meg

jeg sender ofte kunder ned til hfk jeg om dem ikke liker lyden i våre produkter og kunden forklarer at han er på jakt etter en "lyd vi ikke kan tilby" så ser på meg selv som ærlig noe jeg føler kommer kanskje litt for bra frem i innlegga henta fra det andre forumet

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •