Nytt stereo anlegg til kjellerstua (mini)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nytt stereo anlegg til kjellerstua (mini)

Heisann.

Jeg er ferdig med å innrede kjellerstua. Ønsker derfor ett anlegg i miniformat.
    Det vil stort sett bli brukt til kosemusikk når vi sitter forran peisen, eller som litt bakgrunnsmusikk når vi har besøk.

Jeg kunne vel tenkt meg å bruke 4-5000 på høyttalere og forsterker/cd spiller. Jeg tittet litt på dette:

Stereo - Stereosystem | Hi-Fi Klubben: DENON DM-33, DALI Concept 1 stereoanlegg

Er dette noe for meg? Ser ut som ett greit anlegg til prisen. Er også en fordel at forsterkeren har cdspiller interigrert.

EDIT: Jeg har også en klipsch aktiv 10" sub jeg ikke bruker til noe spesielt nå. Ser dette systemet har preout for en aktiv sub, så det hadde jo vært kjekt å satt på. Fått litt mer trøkk om jeg sku hatt noe voerspiel el.l

Håper noen kan hjelpe meg

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel ikke verre enn at du tar deg en tur på klubben og får deg en lytt på anlegget. Du kan jo også be de koble til en noenlunde lik sub som du selv har sånn at du får hørt anlegget med sub tilkoblet.

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kunne gjort det..er bare at jeg ikke har noen i nærheten..så må nesten bestille over nettet...derfor jeg håpa noen her hadde erfaring med denne pakka...men er kanskje best å finne en lokal sjappe, så jeg får hørt på det

Newcomer samye83 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har faktisk brukt den pakka som du har linket en stund før jeg gikk over til større anlegg. Lyden er helt grei for å være mini-anlegg. Bassen er tight og tilstede når man setter på SDB, blir dypere når man plasserer høytalerne helt inntil veggen. Men siden du skal koble til sub så er bassen ikke et problem her. Spiller overbevisende på sove rommet som er ca 12-15kvadrat. Jeg vil si at anlegget passer fint til kosemusikk og bakgrunnsmusikk. Concept 1 og denon spiller ganske bra sammen, men concept 1 åpnet seg skikkelig da jeg koblet dem til xindak 6950. Finnes bedre høytalere til prisen, og alle har jo hver sin smak. Siden du ikke har mulighet for å høre på komboen før du kjøper, kan du godt bestille anlegget. Retunere hvis du ikke er fornøyd. Har jo 2 uker på deg.
    Samsung UE55F9005 | Parasound Halo Integrated | Yamaha RX-A2050 | MA GX300 | MA GXC350 | Monitor Audio GXW15 | Cambridge Audio WS30 | Kef 2005.2 Atmos

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •