Benchmark DAC-1 vs Musical Fidelity X-DAC v3 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Newcomer Mesa/Boogie sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HIGH-END PALACE - The place for the world's best high-end audio and theater! gir den jo strålende kritikk i det minste..
    Når man ser hva annet de forhandler må man jo ta dem seriøst (Mbl spilleren til $200.000 som forresten var noe av det peneste jeg har sett)

Tror jammen det blir en slik veldig snart..Bare synd den ikke kommer i sort så den matcher EC komponentene mine..Får vel bare gjemme den unna litt siden det er lyden som er viktigst :-D

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoJ
    Hvordan syns du det låt?
    Jeg skal kjøre på Companiet, tror du det blir en god match? Skal bruke pc som drivverk via optisk og det er jo et stort pluss at den har xlr..Hvordan er lavry`n prismessig i forhold? Den har jo riktigere farge for meg og virker mindre av størrelse

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan den vil passe til EC kan jeg ikke svare på, vet at noen av dem som har valgt Talk forsterkere har hatt begge to (Talk og EC) på listen over det de likte.

DA10 ligger på rundt 8 - 8,500 tror jeg, til mitt bruk så spilte den mye, mye bedre, mere trøkk, "ekthet" og ikke minste mye større lydbilde. For min del hadde jeg betalt det dobelte for DA10 vs. Dac-5.

Tror etter det jeg har forstått at DA10 passer meget godt til pc og sb bruk osv. Så er det du sier, den er liten..
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da falt valget på en Channel Island Audio VDA-2 DAC med VAC-1 separat strømforsyning til den nette pris av 2400,- Begge komponentene er brukt i 1 år av en analog-freak som kjøpte dem nye for over 10.000,-
    Channel Islands Audio
    Etter å ha lest litt om den på nettet er jeg overbevist om at den kommer til å spille bra i mitt oppsett, men får ikke lyttet før jeg er ferdig på jobb..Så jeg gleder meg til å nyte god musikk i hele kveld Noen som har erfaring med denne forresten?

Newcomer Ludolf sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mesa/Boogie
    Da falt valget på en Channel Island Audio VDA-2 DAC med VAC-1 separat strømforsyning til den nette pris av 2400,- Begge komponentene er brukt i 1 år av en analog-freak som kjøpte dem nye for over 10.000,-
    Channel Islands Audio
    Etter å ha lest litt om den på nettet er jeg overbevist om at den kommer til å spille bra i mitt oppsett, men får ikke lyttet før jeg er ferdig på jobb..Så jeg gleder meg til å nyte god musikk i hele kveld Noen som har erfaring med denne forresten?
    Gratulerer, det høres ut som et bra kupp :-D

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noe vits for meg og kjøre på enda høyere samplerates enn 24bit og 44100k ? Lyden får en ekstra skurrelyd i bakgrunnen om jeg velger noe annet enn 24/44100k..Har noen noe erfaring med dette? Mener også jeg kan høre en veldig lav skurring i spesielle frekvenser på 24/44100 også..Noen som har formeninger om hva som kan være galt?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •