Marantz DV7001

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Marantz DV7001

Jeg har lyst på en ny dvd spiller, har sett meg ut den Marantz som er nevnt i overskriften. Det jeg lurer på er om det er lurt å kjøpe dvd spiller i disse dager, eller heller kjøpe en blu ray spiller. Så om lydkvaliteten er like god på denne Marantz som evt en blu ray da.

Min Denon 1930 er litt for treg og jeg har lyst til å oppgradere, hva ville dere ha gjort i denne situasjonen.

Gått for en ny dvd spiller, eller tatt en stasjonær blu ray. Det er kanskje noen med erfaringer her inne om Marantz'en?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,786
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker 7001 til dvd samt cd.
    Til BD har jeg PS3 å til HD har jeg Toshiba HD-E1.

PS3 må jeg ha koblet opp til skjerm for at den skal kunne gi meg info om sang nummer samt spille tid. Toshiba spilleren er utrolig treig å brukes derfor bare til HD-dvder. Dermed kjøpte jeg Marantzen for å ha en kombi dvd / cd som fungerer bra på begge deler.

Har nå hatt den i 2-3uker å må si meg meget fornøyd
    Skal den kun brukes til dvd ville jeg heller kjøpt en bd spiller å brukt den istede. Men spiller du mye cd er Marantzen et godt kjøp.

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal bruke den på mest cd plater og del musikk dvd'er da, er jo hele planen. Etter jeg fikk se den spillern ble jeg helt besatt, den tilsvarer mine ønsker for avspilling. Nå har jeg startet salg av noen komponenter for å få finansiert denne spillern, så jeg håper jeg får solgt sakene mine.

Det er godt å lese at du er veldig fornøyd med denne spillern, bruker du digital eller rca på den Marantz'en?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •