med og uten strøm

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

med og uten strøm

Eg satt og spillte musikk inatt gjennom pcen..min bærbare pc. og så kom eg pluttselig borti strømforsyningen.strømmplugggen datt ut. da gikk en del av støyen vekk...Eg er ikke flink på området så eg trenger å få litt info innen det..Ka kan eg gjøre for å få den støyen vekk...? kansje min berbare pc suger.. men nå har eg kjøpt det groveste iinnen pc utstyr-- kommer eg til å oppleve det samme selv om eg har kjøpte meg en grom pc.. ?
    eg bor i en bergen, leil e ganske ny.. 2004... så eg tror strøm kilden skal vere ganske bra..det er e ganske nytt strøm nett og bra lagt opp.
    Eg har masse spørsmål innen området og trenger en del hjelp der.. eg bruker ingen spenningsvern enda pga att eg ikke har noen ide om ka eg skal kjøpe...Gi meg tips der fortest mulig ... eg veit ikkje ka eg skal kjøpe siden det er stor diskusjon innen det området..
    her ser du ka eg har

Min bestilte pc som kommer iløpet av neste uke:

Origen ae s16t

Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz 1333Mhz Socket LGA775, 4MB, BOXED m/vifte

XFX GeForce 8800GTX 600M 768MB XT GDDR3 ,PCI-Express,2xDVI/HDTV/HDCP,600/1900Mhz

Asus Maximus Formula, X38, Socket-775, DDR2,ATX,2xGbLAN,Firew, 2xPCI-Ex(2.0)x16

Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 2048MB, DDR2,2x1GB(KIT),DHX,E.P.P, with FAN

Gigabyte Powersupply 800W Black, ATX/EPS 140mm Fan, 6xSATA, Adjustable Fan speed

Western Digital Caviar SE16 750GB SATA2 16MB 7200RPM

Samsung DVD-brenner SH-S203 SATA Black OEM

Creative SB X-Fi Elite Pro PCI,64MB,116dB SNR, I/O, 3DMIDI, EAX

Har dette annlegget nå:

Denon 4306

klipsch rf82

klipsch rc 64

klipsch rs 62

samsung tv 40 tommer..

Er VELDIG fornøyd me annlegget nå. men eg vet att det har mer potensiale med bedre eff forstekere... kjenner att det mangler sin guffe... så eg lurere på og kjøpe MA Oberon 6.1 x3 . til front og senter.....spørsmålet er bare om det er verdt for meg siden eg bor i en sentral leil i bergen.. å får bare utnyttet 70 på dagtid, og litt midre på kveldstid.. heldigvis er bygget veldig godt isloert

soundstyle tv benk

lol for en overskrift slikt som skjer i fulla

Intermediate hansam sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Søk etter RIPPEL her på forumet.

Grunnet til at du får støy med strømforsyningen i er at transformatoren har en hårete likeretter som ikke glatter ut strømmel spesiellt mye. Dette gir rufsete likestrøm som forplanter seg som støy da alle komponenter sitter tett i en bærbar. Helt ufarlig, svært vanlig og veldig irriterende.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •