Primare Match

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11

Tråd: Primare Match

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Primare Match

Jeg har siklet på ett stereo oppsett fra Primare, og da lurer jeg på hva som er en god høytaler match til dette anlegget.

For- og effektforsterkere | Stereo | Hi-Fi Center Kjeden
    For- og effektforsterkere | Stereo | Hi-Fi Center Kjeden
    CD-spillere | Stereo | Hi-Fi Center Kjeden

Eller er det andre som har noen innspill om annet enn Primare som kan være bedre? Kom gjerne med innspill om saken, er åpen for ord fra dere..

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Primare bruker System Audio til utvikling av elektronikk, og System Audio bruker Primare til å utvikle høyttalere så det er vel en grei match.

Selv er jeg stor fan av Primare, og hvertfall sammen med nevnte SA.
    Ta deg en tur og hør litt.

Budsjett?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har det i tenkeboksen, så jeg har blitt litt frista til stereo oppsett. Men jeg må evt kvitte meg med noe jeg har over tid da, så budsjett får være det samme.. Så jeg vil bare se hva som passer best sammens med Primare.

Selv synes jeg Primare er lekkert som bare det, og lyden er vel heller ikke dum så jeg skal en tur til oslo og høre på ett slikt oppsett engang.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se om du får hørt Ranger. Etter min mening en meget god høyttaler.

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, jeg har tittet på de høytalerne, åssen er bassgjengivelsen i de små elementene ?

Det var vel 4" elementer på hele systemet så jeg, men veldig fine høytalere for all del. Jeg skal få sjekket ut dette systemet med tid og stunder, så det er moro å vite hva som er en god match...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror du blir overrasket.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det slutt på hjemmekino hos deg da? Nå har jeg bare brukte komponenter som ikke kjøpes i butikken i dag, men jeg bor jo ikke langt unna hvis du vil prøve å lytte på godt gammelt utstyr
    PS! Byttet fra surround til stereo forrige uke. Kommer nok ikke til å bytte tilbake

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lurer
    Er det slutt på hjemmekino hos deg da? Nå har jeg bare brukte komponenter som ikke kjøpes i butikken i dag, men jeg bor jo ikke langt unna hvis du vil prøve å lytte på godt gammelt utstyr
    PS! Byttet fra surround til stereo forrige uke. Kommer nok ikke til å bytte tilbake
    Vel, jeg hører mest på musikk og ser lite film. Det er musikken jeg er mest opptatt av, men det er jo greit med filmanlegg også. Jeg tror jeg klarer meg med stereo også, men jeg får vente og se litt fremover. Se hva som byr seg, men jeg sikler veldig etter dette Primare oppsettet. Det har fått skryt overallt, så jeg tror det anlegget der ville skremt min Denon..

Jeg er veldig glad i musikk dvd'er og slikt, men jeg får se hva jeg gjør men det er jo cd plata som snurrer mest her i huset. Forbanna valgets kval...

Jeg kjører ikke bil så det er pes å komme seg avgårde, går jo tog og slikt men jeg er ikke kjent enn i Spydeberg sentrum.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Vel, jeg hører mest på musikk og ser lite film. Det er musikken jeg er mest opptatt av, men det er jo greit med filmanlegg også. Jeg tror jeg klarer meg med stereo også, men jeg får vente og se litt fremover. Se hva som byr seg, men jeg sikler veldig etter dette Primare oppsettet. Det har fått skryt overallt, så jeg tror det anlegget der ville skremt min Denon..

Jeg er veldig glad i musikk dvd'er og slikt, men jeg får se hva jeg gjør men det er jo cd plata som snurrer mest her i huset. Forbanna valgets kval...

Jeg kjører ikke bil så det er pes å komme seg avgårde, går jo tog og slikt men jeg er ikke kjent enn i Spydeberg sentrum.
    Valgets kval ja. Valget mitt tok 6 måneder omtrent. Men tanken på på flytte i en leilighet i Oslo med surround passer ikke.
    Musikk DVD'er er nok best i det formatet de er produsert i. Altså stereo, om man ikke hører nyere greier da. Noe jeg ikke hører mye på

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det forsterkersettet driver jo det meste men glans, men Array 800 syns jeg var "som hånd i hanske" på det. Mye bedre enn P3/A21 komboen jeg hadde.

mvh inhabil

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    Det forsterkersettet driver jo det meste men glans, men Array 800 syns jeg var "som hånd i hanske" på det. Mye bedre enn P3/A21 komboen jeg hadde.

mvh inhabil
    Hehe, synes det begynner å lukte veldig dyrt av dette oppsettet her, men jeg trenger lotto premie for å finansiere noe slikt. Det er moro å se hva som smeller best, men skal en tur innover til Oslo neste mnd så sjekke ut Primare oppsettet, synes det er ett digg oppsett...

Hvorfor i svarte F. er jeg ikke millionær...... DAH!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •