Bærbart lydssytem. Nokia N73 eller vanlig MP3-spiller?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Bærbart lydssytem. Nokia N73 eller vanlig MP3-spiller?

Hei.

Jeg har kjøpt en Nokia N73 music editon. Og kjøpte feil minnebrikke (2 gb MiniSD, hvis noen er intr, PM ) Nå skal jeg bestille riktig minnebrikke, Transcend - miniSDHC 4 Gb. Men er litt usikker iht lydssystem.

Tanken er et headset som både kan brukes på mobilen, som via pcn. Nokian kan sende musikk via blåtann. Fordi jeg av erfaring kan si at kabelen inn mot mobilen ofte faller ut.

Jeg er usikker på om det lønner seg å bruke mobilen som MP3 spiller. Eller om jeg skulle kjøpt en liten mp3-spiller utenom (ikke store greiene, 4 gb burde holde.)

Dessuten trenger jeg headset. Størrelse/utformelse og alt det der er helt uvesentlig. Bare lyden er på sitt beste. Den bør være isolerende, slik at jeg ikke forstyrrer folk ved siden av meg på fly/buss/tog og hjemme i stua.

Budsjett alt sammen er ca 2000 kr,- Da må headset, kabler/overganger og spiller/minnekort være inkludert. Jeg må uansett kjøpe minnebrikke til nokian, men ikke nødvendig med 4 gb hvis jeg ikke kjører mp3 på den. Dette er forresten en symbian s60 telefon.

Diskuter under, eller direkte med meg via MSN: mirai85@hotmail.com.

Intermediate HansMarius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker Nokia HS-12W som er et MEGET godt A2DP stereo blåtann headset. Dette har også innebygget radio, og et display som viser tapte anrop, nye meldinger og klokke.

Hodesettet kan du se her: Nokia - Trådløst stereoheadset HS-12W - Bluetooth stereo-headset - Headsets - Alle Tilbehør - Tilbehør - Finn produkter

Dette er på vei ut, og kan være vanskelig å få tak i, men det er den beste investeringen jeg har gjort av tilleggsutstyr til min mobiltelefon.

Meget bra lyd, og god brukervennlighet og komfort.

Pris ca 1500 ++

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HansMarius
    Jeg bruker Nokia HS-12W som er et MEGET godt A2DP stereo blåtann headset. Dette har også innebygget radio, og et display som viser tapte anrop, nye meldinger og klokke.

Hodesettet kan du se her: Nokia - Trådløst stereoheadset HS-12W - Bluetooth stereo-headset - Headsets - Alle Tilbehør - Tilbehør - Finn produkter

Dette er på vei ut, og kan være vanskelig å få tak i, men det er den beste investeringen jeg har gjort av tilleggsutstyr til min mobiltelefon.

Meget bra lyd, og god brukervennlighet og komfort.

Pris ca 1500 ++
    Skjønner. Nå tenkte jeg på puter, helst isolerende, og ikke sånne til å putte i ørene. Nokia er vel best på mobil, og .. ja, vet ikke jeg. Men takk for svaret! :smile:

Intermediate HansMarius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det er klart skal du ha noe som isolerer, så funker jo ikke disse.

Nokia er vel heller IKKE best på mobil, så jeg vet **** ikke jeg heller...:-)

Ihvertfall meget godt god lyd i disse!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •