trådløs lydoverføring

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

trådløs lydoverføring

yo!

nå er jeg lei av kabler som ligger rett over stuegolvet, og vil ha noe som sender musikken fra laptopen min trådløst til stereoen..
    er det noen der ute som har produkter de vil anbefale til noe sånt?
    helst noe jeg slipper å kople i usb el minijack, men som heller bruker innebygd bluetooth el wlan på laptopen min..

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rophin
    yo!

nå er jeg lei av kabler som ligger rett over stuegolvet, og vil ha noe som sender musikken fra laptopen min trådløst til stereoen..
    er det noen der ute som har produkter de vil anbefale til noe sånt?
    helst noe jeg slipper å kople i usb el minijack, men som heller bruker innebygd bluetooth el wlan på laptopen min..
    Har du sett på squeezebox? muligens ikke helt hva du hadde tenkt, men denne gjør jobben som trådløs musikkformidler der musikken er lagret digitalt på PC.

Squeezebox Wireless Digital Media Player: Listen to the music you love in any room in your home

Anbefales på det varmeste.

Newcomer SveinMD sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ein Apple AirPort Express vil gjere jobben godt! Musikken blir sendt via wlan til Express'en, som igjen er kobla til anlegget. Oppsettet er i utgangspunktet svært enkelt, boksen finn nettverket ditt sjølv og du er i gang. Det kan hende du må fikle litt for å få det til å fungere smertefritt i eit Windows-basert nettverk, men det skal gå ganske greit. Aberet er at du "må" bruke iTunes, viss du ikkje kjøper eit lite program som heiter "AirFoil" frå Rogue Amoeba. AirPort Express kan du kjøpe frå Eplehuset i Norge eller Apple Store på internett. Kan også hende Elkjøp eller andre butikkar har den inne...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •