Metallica kommer til Bergen 16. juli 2008 - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 7 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7
Viser resultater 121 til 129 av 129
    Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja, James Hetfield har tydelig gått tilbake til å synge litt "grovere" og røffere. Det gikk heldigvis bedre i år for i fjor gikk dette utover stemmen hans. Han slet litt på Valle, men det var en konsert noen dager før husker jeg som var nesten katastrofe og var på kanten til avlysning. Selv om S&M stemmen hans funket bra noen år så liker jeg den røffe James bedre. :-)

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare ett lite spørsmål om Metallica, har ingenting med Bergen besøket å gjøre, men det er nå hvertfall Metallica relatert.

Jeg har hørt på Metallica siden jeg startet å høre på musikk, men har kun lastet ned musikken dems, og brent ut via dataen. Dette skjemmer jeg meg over, så tenkte å kjøpe komplett alle albumene når den siste cden kommer ut i September nå.

Men spørsmålet mitt er, hvordan er lyden på Metallica sine album? Er det god lyd, eller dårlige innspillinger?

Intermediate mik92 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    1,523
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Bare ett lite spørsmål om Metallica, har ingenting med Bergen besøket å gjøre, men det er nå hvertfall Metallica relatert.

Jeg har hørt på Metallica siden jeg startet å høre på musikk, men har kun lastet ned musikken dems, og brent ut via dataen. Dette skjemmer jeg meg over, så tenkte å kjøpe komplett alle albumene når den siste cden kommer ut i September nå.

Men spørsmålet mitt er, hvordan er lyden på Metallica sine album? Er det god lyd, eller dårlige innspillinger?
    Er vel ikke noen high-end innspillinger der i gården desverre. Det albumet jeg syntes har den beste lyden til nå, må vel være "Black Album".
    Sony XA5ES - BIX Turntable (Rega RB-250 og AT-95E) - SB Touch - Sony S370 - Onkyo 717 - Sony TA-E77ESD - Dynaco ST70 (Mullard EL34) - Canton CT-1000 - DIY SVS PC 16-46

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okei. Tenkte nesten jeg kom til å få det svaret. Men, bare det ikke er helt totalt ubrukelig så går det vel fint

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Black Album er vel det som låter best, men ikke glem S&M. Dette er en storproduksjon, og lyden er topp. Men anbefaler DVDn foran CDn.

Load, Reload og Garage Inc. låter faktisk bra de og. Det er mest det eldre materiale som sliter. Bare ikke sett St. Anger i cd-spilleren....

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Okei, greit å vite hva jeg har i vente da. Så da blir jeg ikke helt skuffet over innspillingene. Har lenge tenkt på å kjøpe komplett alle albumene fra Metallica, har bare aldri fått ræva i gir. Men, når jeg først skal gjøre det, skal jeg ha alle albumene

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lyden fra kill til st.anger er helt greit.
    Gutta hadde jo ikke det aller største budsjettet regner jeg med, når de spilte inn de 2-3-4-første platene sine.
    Men syns virkelig at de gutta skulle reist til Danmark igjen, å lagd en plate til i det studioet de brukte da, vist det fortsatt finnes da vel å merke.

St.Anger er jo meningen at det skal låte som et garasje band, å lyden på trommene hvertfall, så traff de godt spikeren på hodet der.

Så bare bestill alt fra kill-dm kommer du, å nyt fanstastisk musikk, fra plater du har kjøpt, å ikke brent .

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, ska bestille alle albumene som er utgitt når det nyeste kommer om ett par månder. Når jeg tenker meg om, er det skammelig at jeg ikke har kjøpt orginal platene før nå, så mye jeg fyrer Metallica

Active Zcum sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    399
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja var det sånn at han var litt røffere i stemmen i år?
    var ikke i bergen i år, men han har blitt litt for "soft" i stemmen i de siste årene, så hvis han tok i bruk den mere kraftige stemmen så er jo det synd for min del, men herlig for de som opplevde det!

Side 7 av 7 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •