Audioukyndig treng hjelp...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 17 av 17
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Audioukyndig treng hjelp...

Har ein "newbie" heimekino på gong. Dvs. har ingenting føreløbig, men kjem til å kjøpe ein Epson TW700 projektor ganske kjapt.

Treng vidare lyd og er heilt grøn på dette området. Kan først seie at budsjettet ikkje er så mykje å skryte av, 3-4000 er vel det eg har til rådighet.

Treng stort sett hjelp til alt, men har nokon innledande spørsmål.

Treng eg eigentlig surround?
    Tilleggsinformasjon: har tre AV kilder.
    1. Digital tv dekoder frå bkk med scart, dvs. er jo ikkje scart på prosjektoren men blir vel kompositt / RGB? (lyd i audio kabel?)
    2. Datamaskin med dvi , samt minijack utgang frå lydkort (trur og eg har noko utgangar som heiter spdif eller noko slikt, er dette lyd?)
    3. Nintendo Wii

Lurer først og fremst på er det nokon av desse kildene som faktisk leverer surround lyd? (Kan forøvrig nemne at det som kjem frå datamaskinen stort sett er serier/filmer i xvid/divx kvalitet)

Tenkte for eksempel at dersom kildene mine i liten grad sender surround lyd, kanskje eg heller berre skulle ha satsa på eit stereo oppsett til å byrje med. Har til dømes ikkje dvd/blueray e.l og kjem heller ikkje til å skaffe meg dette i nærmeste framtid.

Receiver?
    Ser at mange har receivere i heimekinoen sin, og viss eg har forstått det rett så er oppgava til denne å samle alle signal og så overføre dei til projektoren / anlegget gjennom ein kabel, slik at ein skifter signalkilde på receiveren alt etter kva ein skal bruke, er dette korrekt oppfattet? Har eg bruk for ein slik?

Pakke vs. Enkeltkomponenter?
    Kva gjer eg lurast i, å kjøpe ein pakkeløysing, eller enkeltkompontentar?

Nytt vs. Brukt?
    Reknar med ein kan få betre utstyr brukt, men det har jo også sine negative sider. Men er det for eksempel noko bra på torget som kunne vært aktuelt? (Bur forøvrig i Bergen...)

Håper at nokon audioguruar tar seg tid til eit par kjappa svar!

PS! Bur i eit borettslag og har ikkje behov (dvs. lov, kjem kjapt ein nabo på døra dersom det er bråk) for å spela noko høgt, og bass høyrer ein vel ganske kjapt gjennom etasjane...

TC

Intermediate Valo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av TwinCepto
    Har ein "newbie" heimekino på gong. Dvs. har ingenting føreløbig, men kjem til å kjøpe ein Epson TW700 projektor ganske kjapt.

Treng vidare lyd og er heilt grøn på dette området. Kan først seie at budsjettet ikkje er så mykje å skryte av, 3-4000 er vel det eg har til rådighet.

Treng stort sett hjelp til alt, men har nokon innledande spørsmål.

Treng eg eigentlig surround?
    Tilleggsinformasjon: har tre AV kilder.
    1. Digital tv dekoder frå bkk med scart, dvs. er jo ikkje scart på prosjektoren men blir vel kompositt / RGB? (lyd i audio kabel?)
    2. Datamaskin med dvi , samt minijack utgang frå lydkort (trur og eg har noko utgangar som heiter spdif eller noko slikt, er dette lyd?)
    3. Nintendo Wii

Lurer først og fremst på er det nokon av desse kildene som faktisk leverer surround lyd? (Kan forøvrig nemne at det som kjem frå datamaskinen stort sett er serier/filmer i xvid/divx kvalitet)

Tenkte for eksempel at dersom kildene mine i liten grad sender surround lyd, kanskje eg heller berre skulle ha satsa på eit stereo oppsett til å byrje med. Har til dømes ikkje dvd/blueray e.l og kjem heller ikkje til å skaffe meg dette i nærmeste framtid.

Receiver?
    Ser at mange har receivere i heimekinoen sin, og viss eg har forstått det rett så er oppgava til denne å samle alle signal og så overføre dei til projektoren / anlegget gjennom ein kabel, slik at ein skifter signalkilde på receiveren alt etter kva ein skal bruke, er dette korrekt oppfattet? Har eg bruk for ein slik?

Pakke vs. Enkeltkomponenter?
    Kva gjer eg lurast i, å kjøpe ein pakkeløysing, eller enkeltkompontentar?

Nytt vs. Brukt?
    Reknar med ein kan få betre utstyr brukt, men det har jo også sine negative sider. Men er det for eksempel noko bra på torget som kunne vært aktuelt? (Bur forøvrig i Bergen...)

Håper at nokon audioguruar tar seg tid til eit par kjappa svar!

PS! Bur i eit borettslag og har ikkje behov (dvs. lov, kjem kjapt ein nabo på døra dersom det er bråk) for å spela noko høgt, og bass høyrer ein vel ganske kjapt gjennom etasjane...

TC
    Med ditt budsjett har jeg følgende forslag dersom du har en Hifiklubb i nærheten så du kan få hørt på.
    Reciever Hjemmekino - receiver | Hi-Fi Klubben: DENON AVR-1508 Hjemmekinoreceiver
    Denne har hdmi 2 inn, 1 ut
    Senter ht Høyttaler - Senterhøyttaler | Hi-Fi Klubben: ARGON 6250C Senterhøyttaler
    Høytalere Høyttaler - Stativhøyttaler | Hi-Fi Klubben: ARGON 6210S Høyttalere

Bikker da kanskje over ditt budsjett en liten tanke.

spdif er en optisk digital utgang som også overfører DD dolby digital signaler på lyden, foreslåtte forsterker har to slike innganger.
    Det finnes flere både optiske og coaxiale digitalinganger

Receiver?
    Du er litt inne på det der, men det er i utgangspuntet lyden den er ment for. Det på bildesiden er kommet nå den siste tiden.

Personlig foretrekker jeg enkelt komponenter, kvaliteten var bedre i utgangspunktet før i tiden. Men det tror jeg har endret seg.

Et råd fra meg er stol på dine egne ører når det gjelder lyd.

He He :-D Bor selv i blokk så derfor mangler det en sub i oppsettet, har ikke klart å erte på meg naboene enda jeg

LYKKE TIL

KINO ER BEST HJEMME :twisted:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for hyggelig post og oppsett Valo!

Har berre ein liten tanke. Ser frå oppsettet at det er receiveren som koster penger. Finnes det billigere receivere som eg kunne ha kjøpt?

Hadde det vært ein ide å kjøpt receiver brukt og høytalere nye?

Her er for eksempel ein i bergen til 1300kr. Er den brukande?
    http://avforum.no/avtorget/showprodu...t=26737&cat=13

Av ein eller annen grunn kunne eg også godt tenke meg å hatt to gulvhøytallere i staden for små som du har funne frem. Ser f.eks. at surround.no har fleire billige modellar spesiellt frå Dynavoice men og Proson. Korleis spelar desse i forhold til argon høgtalarane?

Ser at du også har tatt med ein senterhøgtalar, hjelper den mykje på lyden?

At me sløyfer sub'en trur eg og er ein god ide...

Håper på fleire tips og anbefalingar!

Intermediate bjarne82 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvor holder du til hen?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bergen...

Intermediate bjarne82 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    okay. Hadde du holdt til i vestfold kunne du fått et par billige xtz 80 fronthøyttalere og x80 center ved henting, da jeg ikke orker å sende. har ikke embalasje heller...

Intermediate Valo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Takker for hyggelig post og oppsett Valo!

Har berre ein liten tanke. Ser frå oppsettet at det er receiveren som koster penger. Finnes det billigere receivere som eg kunne ha kjøpt?

Hadde det vært ein ide å kjøpt receiver brukt og høytalere nye?

Her er for eksempel ein i bergen til 1300kr. Er den brukande?
    http://avforum.no/avtorget/showprodu...t=26737&cat=13

Av ein eller annen grunn kunne eg også godt tenke meg å hatt to gulvhøytallere i staden for små som du har funne frem. Ser f.eks. at surround.no har fleire billige modellar spesiellt frå Dynavoice men og Proson. Korleis spelar desse i forhold til argon høgtalarane?

Ser at du også har tatt med ein senterhøgtalar, hjelper den mykje på lyden?

At me sløyfer sub'en trur eg og er ein god ide...

Håper på fleire tips og anbefalingar!
    Alt er mulig for den som leter, dette har vel heller med dine ører og hvor kresen du er på lyden. Derfor skrev jeg stol på dine egne ører.

Det er jo en mulighet å ta det etappevis, forsterker og front ht. For så og kjøpe til senter og bak ht ettersom pengene strømmer inn..he he.

Mener selv at en senter ht er en av de viktigste i et hjemmekino oppsett da den bærer alt av dialog og det som skjer i midten av bildet.

Har aldri hatt så veldig mye til overs for å kjøpe brukt, Selv om det finnes mye fint brykt utstyr. Men det er meg.

Ellers var mitt inlegg ment som et utgangspunkt som du kunne gå videre på, for det finnes så mye der ute. Noe passer deg og noe passer meg.:roll:

Intermediate HansMarius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg for min del har bare positivt å si om brukhandel! Men man må jo være litt kritisk.

Fordelen med å kjøpe en receiver som den Valo anbefaler, er at når man først har hatt en runde med et oppsett kommer fort oppgraderingsspøkelse på besøk.

Med den receiveren har du iallefall mulighet til å oppgradere med et par større høyttalere.

I tillegg er det en fordel at den switcher HDMI. Det får du nok ikke hvis du går lenger ned i pris. (Fordelen med HDMI switching er jo selvsagt at forsterkeren bytter lyd og bilde med et tastetrykk isteden for å bytte lydkilde på receiver for så å må bytte bildekilde på tv...)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar frå Valo og HansMarius!

Og ser poengene til begge to. Har dog ikkje nokon hdmi kilder, kun dvi frå pc, og trur uansett at det skal gå relativt smertefritt å skifte video kilde på prosjektor. Samtidig viss eg skal oppgradere ein gang i framtida så er det jo lite eg har tapt dersom eg berre har lagt ut 1000-1500kr for ein receiver nå...

Trur derfor eg velger å kjøpe ein brukt receiver. Nokon som har noko formeining om den brukte receiveren eg linka til i posten overfor? Det er ein Yamaha RX-V550 RDS. Sendte ein mail til karen som selde den og den er fortsatt tilgjengelig, han brukte den forøvrig også sammen med Dynavoice M65 som eg tilfeldigvis vurderer å kjøpe (eventuelt F-6)

Kva tenker folk om eit slikt oppsettet?
    Altså: Yamaha RX-V550 RDS + eit sett med M65 + kanskje ein C-5?

Ein ting til og eg tenkte på... kva med kablar?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nokon som har nokon tankar om denne receiveren? (Yamaha RX-V550)

Korleis vil Yamaha RX-V550 fungere med Dali Concept 6? (og gjerne sammenlikna med M65?)

Active Coaslip sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Sandnes
    Poster
    365
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig jeg er litt kvass , men du trør egentlig inn i ferraributikken og spørr etter en pent brukt folkevogn føler jeg. Med Noe som slår meg er at du kommer til å kjøpe så kjibt utstyr at du aldri kommer til å se gleden i det, altså som å kjøpe en lada for å oppleve gleden med å kjøre fort å ha en vedlikeholdsfri bil.

Ikke for å virke frekk, altså , men du spørr og graver om utstyr som ligger et par hakk under nybegynner lista, i et entusiastforum, der mange av brukerene har brukt 5 ganger så mye på strømkabler som du har tenkt å bruke på hele sulamitten. Du ser kansje hvor jeg vil hen ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes vel du var litt rask med å dømme meg der Coaslip, men eg tar det heile med eit smil. Ein plass må eg jo starte, at Concept 6 er kjipt utstyr trur eg ikkje det er så mange som er enig med deg i. Sikkert ikkje verdens beste høyttaler men ein grei høyttaler...

Eg er ein person som alltid søker ganske mykje informasjon før eg kjøper noko, og eit forum med entusiastar er på den måten ein drøm for meg. Eg vil derimot beklaga dersom det er andre som føler det på samme måten som Coaslip. Det kunne kanskje våre ein tanke for AVforum.no å hatt eit nybegynnarforum som kunne tatt seg av henvendelsar av min art.

Vil forøvrig takke alle som har hjelpt meg i denne og andre trådar på dette forumet!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns Coaslip var litt rask her, men han om det. Her er uansett mine tanker:

En brukt Yamaha/Harman Kardon surroung receiver gir mye for pengene. RX-V550 er ikke av de kraftigste, men er et godt utgangspunkt for hjemmekinolyd. Jeg har selv hatt flere Yamaha surroundreceivere og har aldri hatt problemer med noen av de. Harman har jeg aldri hatt, men jeg synes de ser bedre ut (WAF-faktor) og de spiller også veldig bra. Bare vær obs på at Yamaha og H/K måler effekten på forskjellige måter.

Dali Concept 6 kjenner jeg ikke til, men M65 er en høyttaler som de fleste er enige om at gir mye lyd for pengene. De er i tillegg relativt lettdrevne, noe som er en stor fordel når man bruker en relativt svak forsterker. Er nok også mange som har kjøpt den på netthandelen.no og nå ønsker å oppgradere, så mulighetene for et godt bruktkjøp er absolutt tilstede.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter og surfer litt her og denne bør du absolutt se på:

http://avforum.no/avtorget/showprodu...t=27413&cat=13

DSP-AX1 var helt høvding da den kom, men prisen var jo også deretter. Hvis du får denne til en pris som er under 10% av ny-pris har du et veldig godt utgangspunkt for et bra surroundanlegg.

Eller så kan du evt prøve å prute litt på denne:

http://avforum.no/avtorget/showprodu...t=27234&cat=13

Et bedre valg enn RX-V550

Eller hva med denne til rett pris:

http://avforum.no/avtorget/showprodu...t=27223&cat=13

Her er en som har ligget ut lenge, sikkert mulig å få endel avslag:

http://avforum.no/avtorget/showprodu...t=25848&cat=13

Kontakt selgerne og hør hva de har å si. Jeg har ikke nok kunnskap om de forskjellige til å sette de opp mot hverandre, evt gi en prisantydning, men det finnes sikkert mange tester på google.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for innlegga elektrolars, men emnet som Coaslip henta fram er ei veke gammal, og eg glømte å gjere det klart at eg har kjøpt Dali Concept 6 høgtalerane samt den Yamaha RXV-V550 receiveren. Mulig det ikkje er den beste receiveren, men fekk den billig og lokalt, og holder i massevis til meg føreløbig.

Planen vidare er i første omgang å kjøpe ein senterhøgtalar i nær framtid. Har eit emne inne på høgtalerforumet ang. dette, der valget står mellom enten ein Concept CT, som fleire på dette forumet ikkje synes er noko bra senter, eller ein anna senter frå Dali. Tenkte eg først skulle prøve å få tak i ein Suite c0.8 senter brukt, viss ikkje så går eg kanskje for ein CT...
    http://avforum.no/forum/hoyttalere/6...dkontrast.html

Lengre fram i tid så er det ikkje usannsynlig at eg oppgraderer receiveren og kjøper meg bakhøgtalere, evnt. flytter Concept 6'ene bak og kjøper nye fronter.

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .. fekk den billig og lokalt, og holder i massevis til meg føreløbig.
    Viktig at man også støtter opp om lokalbutikken

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Viktig at man også støtter opp om lokalbutikken
    Det er sjølvsagt viktig!

I dette tilfelle var det dog snakk om bruktkjøp...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •