TonArt Service VS Meg..... - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 32 av 32
  1. #21
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av bler
    ........................... Hva har dette med bruktkjøp å gjøre? Saken hadde jo vært den samme hvis du hadde kjøpt nytt..
    Jeg har kjøpt brukt, og varen gikk til dundass på under ett år. Og reperasjon tar evigheter?

  2. #22
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HiFi Plumber
    Jeg har handlet det meste av anlegget mitt brukt og har fortsatt tilgode å ha noe tull med det.

    Men TonArt.....Der setter jeg ALDRI mine ben igjen!
    Makan til oppblåst møkkamann av en selger har jeg aldri vært borti værken før eller siden!

    Selv kan jeg ikke fordra den sjappa selv om jeg har kun har hatt kontakt via telefon. Han MrX virker som gir f. og MrY kryper til korset etter mye mas......

  3. #23
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Jeg har kjøpt brukt, og varen gikk til dundass på under ett år. Og reperasjon tar evigheter?
    Igjen. Hva har denne tråden med bruktkjøp å gjøre? At varen strøk med etter et år tviler jeg har noen ting som helst med at du kjøpt den brukt! Og at repearasjonen tar lang tid har vel også liten sammenheng med at det er et bruktkjøp?

  4. #24
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av neonblonde
    Igjen. Hva har denne tråden med bruktkjøp å gjøre? At varen strøk med etter et år tviler jeg har noen ting som helst med at du kjøpt den brukt! Og at repearasjonen tar lang tid har vel også liten sammenheng med at det er et bruktkjøp?
    Jada, så.......

  5. #25
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har endret litt i teksten min, håper folk slutter med spørsmål om teksten og heller bare svarer..........

  6. #26
    Intermediate HiFi Plumber sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Haha, Er det Tor eller Cato ?

    Selv kan jeg ikke fordra den sjappa selv om jeg har kun har hatt kontakt via telefon. Han Cato virker som gir f. og Tor kryper til korset etter mye mas......
    Jeg vet ikke hva han heter,men han er iallfall ikke av nordisk opprinnelse.Uansett så trenger den mannen ett langt kurs i kundebehandling.

    Jeg kommer glad og fornøyd inn i butikken i visshet om at jeg om noen timer skal hente min nye forsterker,en Rogue stereo 90.Etter å ha tittet litt rundt i butikken så spør jeg om han har noen gode forslag til forforsterker til Roguen.
    Da han får høre hvilken forsterker det dreier seg om så får han en sur overlegen mine.Han spør hvilke høyttalere jeg har og jeg svarer Patos lyric 502 mk3.
    Da legger han ut om hvor dårlige høttalerne mine er og forsterkeren er noe av det dårligste han har hørt av rør-forsterkeri,og tilsammen må dette være en gedigen mismatch.Han har ingen produkter som kan "reparere" dette.

    Man behandler bare ikke kunder på denne måten uansett hva man måtte mene om utstyret de har.
    Ble ikke noe handel den dagen,og det blir det heller aldri så lenge den selgeren jobber på TonArt!

  7. #27
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det er det værste jeg har hørt, da er det god grunn til ikke handle i en slik butikk. Jeg synes det er på tide å få laget forum på dårlig kundbehandlinger osv. Er nok en del av de her som er litt "redde" for å skrive hva dem mener om de butikkene.

    Jeg har mest erfaring med hifiklubben her i moss og her er dem knall greie, bra folk gjennom det hele. Kan anbefale de til alle som er "klubben" folk.

    Er jo mange butikker som er mere opptatt og selge deg det dyreste, så mange profitt jegere der altså.

  8. #28
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    jeg kan desverre slenge meg med på kundeservicen på tonart, var innom der idag for å høre på audio pro blue diamond...ene selgern som kanskje kunne noe ga jobben med å betjene meg til den mest tafatte selgern jeg noensinne har møtt...alt jeg spurte om ble svart med at det var en smaksak...på toppen av det hele tok det en evighet å få hørt noe, ting var tydeligvis ikke satt opp riktig og det jeg håpet på skulle være en knall høyttaler hørtes ut som et middelmådig kjøp...skal prøve å ta turen innom igjen imorra i håp om bedre service og at høyttalerne får vist seg fra en bedre side, ellers blir det å sjekke ut b&w683 hos hifiklubben

  9. #29
    Intermediate twelve sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    856
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Lightning
    jeg kan desverre slenge meg med på kundeservicen på tonart, var innom der idag for å høre på audio pro blue diamond...ene selgern som kanskje kunne noe ga jobben med å betjene meg til den mest tafatte selgern jeg noensinne har møtt...alt jeg spurte om ble svart med at det var en smaksak...på toppen av det hele tok det en evighet å få hørt noe, ting var tydeligvis ikke satt opp riktig og det jeg håpet på skulle være en knall høyttaler hørtes ut som et middelmådig kjøp...skal prøve å ta turen innom igjen imorra i håp om bedre service og at høyttalerne får vist seg fra en bedre side, ellers blir det å sjekke ut b&w683 hos hifiklubben
    Så lenge du er i det første lytterommet i kjellern, skal du slite lenge med å finne noe som helst som låter bra tror jeg..

    Er forøvrig godt fornøyd med service der nede, selv om jeg ikke har kjøpt en eneste ting enda

  10. #30
    Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har vel nevnt min erfaring med Tonart i en annen tråd, men siden vi er inne på det kan jeg også føye meg i rekken som sjokkert over hvor dårlig service en butikk kan utøve.

    Han av utenlandsk opprinnelse som var nevnt snakket jeg såvidt med når jeg hentet høyttalere, virket grei, holdt butikken åpen litt lengre pga jeg ble stående fast i trafikken og det var jo forsåvidt snilt.

    Men da jeg skulle handle høyttalerne var opplevelsen en annen. For det første var det ingen selgere som var interesserte i å ta kontakt, måtte stå ved kassa og se lenge på dem før han ene til slutt reagerte. Ba etterhvet om demo på ap blue diamond og den foregikk på det rommet som er nevnt over her Først måtte han lete gjenom hele Casino Royale for å finne en bra scene, døra sto åpen og dem kom masse lyd fra de andre demorommene som var jævlig fortstyrrende.... Spurte om min Denon Avr 2807 drev disse høyttalerne greit og da svarte han med å spørre om hvor mye den kostet fordi den hadde han ikke hørt om (..................) 9000,- sa jeg, ok ja men da gikk det bra for den som de er koblet til nå (en onkyo) koster 7000,- (...........)

  11. #31
    Intermediate Gimsegutten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hm. Har selv gode erfaringer med denne butikken. Greit å få hjemlån osv.

    Men nå har jeg ikke hatt noen reklamasjoner eller annet trøbbel da...

  12. #32
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Haha, du kan glede deg..... De har brukt 6 mnd på min forsterker til mars mnd. Det er flott gitt og jeg vet rett og slett ikke hva dem driver med der oppe, den rotel'en de har sendt meg kunne de ha spart seg for. Merker ikke no mer driv jeg for å si det sånn.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •