Samsung TXQ120

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung TXQ120

Jeg har en del problemer med DVD spilleren på TXQ120.

Den spytter ut DVD/CD platene rett på gulvet om man ikke står og tar de i mot. Eject motoren står og gr i 5-6 sekunder etter at platen er ute. Om man f.eks ser på TV med input fra parabol og en skal ejecte en plate blir lyden borte (lyd fra parabo via AUX) Det kan ikke være meningen at det skal være sånn?

Får ganske ofte meldingen "NO FILE" selv om det er DVD filmer som er kjøpt originale som er i spilleren.

Den er veldig sensitiv på riper i platene, DVD spilleren til 300kr fra Rimi er 10 ganger mindre sensitiv.

Visse DVD/CD plater lager noe voldsomt med lyd i spilleren, lyden overdøver lyden fra film/musikk om man ikke har den på så høyt. Det er alt fra originale plater til brente plater.

Jeg har oppgradert firmware til den siste som ligger på nettet 1.19n.

Andre som har vært borti dette med dette anlegget?

Har også problemer med at "lyden kommer før bildet". Virker som dette stort sett er på DVD og ikke på parabol (lyd via AUX).

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Har du fått noen løsning på problemene med DVD spilleren din?

Har samme problem med DVD spilleren på min TXQ120 at den er veldig sensitiv på dvd plater. Mange plater den ikke vil spille, går fint an å spille i en eldre rimelig dvd spiller.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Txq-120

Hei!

Nei, har ikke fått noe løsning på det. Jeg ringte Samsung, og sa at jeg kommer til å levere den inn på et service sted som ligger like ved der jeg bor, som er i listen over service steder fra hjemmesiden til Samsung. Det er jo selvsagt fortsatt garanti, så de får ordne opp i det. Er mange rare ting med spilleren min.

Har hørt fra Expert at de har sendt tilbake mange med de samme problemene å spilleren. Så det kan virke som det er for dårlig kvalitet rett og slett. Er kjedelig når en betaler såpass mye for et produkt. Det er jo veldig stilig å se på, men det hjelper ikke om det ikke virker.

Du får prøve å levere inn til service du også, så får du forhåpentligvis fikset det.

Lykke til!

Hører gjerne fra deg om du finner ut noe!

Sitat Opprinnelig postet av actros
    Hei

Har du fått noen løsning på problemene med DVD spilleren din?

Har samme problem med DVD spilleren på min TXQ120 at den er veldig sensitiv på dvd plater. Mange plater den ikke vil spille, går fint an å spille i en eldre rimelig dvd spiller.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •