Roger
Aktiv

Norway
150 Innlegg Sendt - 20/09/2002 : 22:35:23
--------------------------------------------------------------------------------
Hei,

I jakten på den ultimate kinolyden, og bilde, har jeg merket meg at Base Technology lanserer Base DVD plattform. Denne dempeplattformen skal visst gi en merkbar forskjell iallefall lydmessig. Er det noen her som har lekt seg med en slik? Er denne hvassere enn vanlige spikes?

Nå bruker jeg også en HTPC i tillegg til min Nad L55 DVD spiller. Er det noen som har merket noen forskjell med en slik en under pc'n? Må du være skikkelig audiofil med et anlegg i high end klassen for at noe som dette skal virke?

Er dette bare tull eller er dette verd mine 2000 kroner?

Roger

Endret av - Roger on 09/20/2002 22:40:23

vatne
Fersking

Norway
15 Innlegg Sendt - 21/09/2002 : 01:51:26
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg har en base cd/dvd. Den er beregnet for cd/dvd opp til 6 kg. Om den virker eller ei kommer an på underlaget generelt. Jeg fikk beskjeden effekt. Det ble noe mer ro i lydbildet, noe mer detaljert. Andre jeg har snakket med kunne fortelle om veldig positiv effekt. En hadde problemer med at "hakk i platen" effekt ødela filmopplevelsen. Årsaken var suben som slo godt fra seg. Etter å ha montert plattformen forsvant problemet. Mao en må prøve selv. Har jo bytterett.

mvh