Moro med musikk!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate norcad sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Moro med musikk!

Som oftest er de morsommeste øyeblikkene med musikklytting etter at man har fått et løft i lydkvaliteten, som igjen ofte har kostet skjorta
    Enda morsommere er det når man får et sånt løft gratis eller billig, kanskje med annen plassering av høyttalerne, demping av rommet e.l.

Men den gleden jeg hadde i dag gikk ikke på lydkvalitet, men hvor imponert jeg ble over dagens billige teknologi og dens muligheter.

Jeg har koplet enn PS3 optisk til Denon AVR-3806, og samtidig er PS3 trådløst oppkoblet til mitt hjemmenettverk.
    På min bærbare pc har jeg noen lydmessig gode album liggende i lossless APE format, som jeg bruker ved testing av mine DIY høyttalere.
    Når jeg streamet dette trådløst til PS3 og bare kunne sitte der og nyte godlyden vha en spillkonsoll !!!!!

Utrolig enkelt, fungerte upåklagelig, og lydenkvaliteten var over all forventning!

Da er det også moro med musikk og lyd :-D

Godt nytt år!

Newcomer Cyrus the virus sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Qlt norcad! Godt at man virkelig kan kose seg og tweake litt, uten at man må dykke så dypt i lommeboka.

Dette med musikk streaming ble jo dømt nord og ned for noen år siden husker jeg... Gøy å høre at du fixer dette med GODT! resultat:-D

Glimrende!.

Cyrus:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp. Husker også hvor skeptisk mange var til streaming og spessiellt andre lydformater enn cd plata. Nå idag er ikke dette et tema noe lenger. Etter inntoget av losslessformater som flac ol. er det bare å glede seg over den lette tilgangen man får til sin favorittmusikk ! Ser jo nå at det finnes mange her på forumet som har anlegg til flere 100000kr, og en liten SB2/3 til 2500kr som kilde. Sammen med en god DAC så fungerer jo dette helt yppelig sammen med utstyr til mange ganger prisen

Ja til ny teknologi !

Newcomer Cyrus the virus sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0