Argon 3245 komplett stereosystem - Noe tess?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Argon 3245 komplett stereosystem - Noe tess?

Har planer om å anskaffe meg et lite stereoanlegg snart. Trenger igrunnen bare forsterker og høytalerere, men bra med cd-spiller og radio også. Kom over Argon 3245 som er et komplett stereosystem. Har ikke mye peiling på anlegg, så lurte på om dette var et greit utgangspunktet? Har hørt lite om Argon. Hvordan er kvalitet sånn gjevnt over?

Håper noen er villige til å hjelpe meg:-D

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå skal jeg inrømme at jeg ikke har hørt argon selv, men etter det de fleste sier er det nesten bare søpper

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    søppel? Javel, noen andre som har noe å bidra med?

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Delirious
    søppel? Javel, noen andre som har noe å bidra med?
    Tror dette vil funke bra til prisen jeg. Kjøper du noen stativ høytalere til som ikke er så veldig krevende, tror jeg det vil spille veldig bra.

Intermediate xanakor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg hørte det sammen med dali concept 1 og det funket kjempebra! tror dette kan være en fin plass å begynne, så kan man etterhvert skifte ut komponentene.

mvh
    stian

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg trur du får mye mere igjen for pengene om du kjøper feks:
    Cd spiller\radio
    Sony CD spiller og Denon RDS radio| FINN torget

forsterker:Stereo - Forsterker | Hi-Fi Klubben: NAD C315BEE Integrert forsterker

hvis du i tillegg kjøper dynavoice M65 til ca 2k, så havner du totalt på 5k, men du vil få svært mye mere igjen for pengene.

eventuelt så kan du kjøpe dali konsept 1 i stedet for dynavoice hvis du vil ha små høytalere

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange gode forslag her, men la oss si at jeg tar utgangspunkt i Argon 3245 systemet. For bare 400,- kr mer så får jeg også med høytalerne Argon 6220. Dvs. totalt for 4000,- kr får meg radio, cd-spiller, forsterker og disse høytalerne. Burde jeg heller gå for Dali Concept 1? Det vil jo koste meg ganske mye mer da, ettersom dette er en spesiell pakkerpris blir disse høytalerne ganske billige.

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange gode forslag her, men la oss si at jeg tar utgangspunkt i Argon 3245 systemet. For bare 400,- kr mer så får jeg også med høytalerne Argon 6220. Dvs. totalt for 4000,- kr får meg radio, cd-spiller, forsterker og disse høytalerne. Burde jeg heller gå for Dali Concept 1? Det vil jo koste meg ganske mye mer da, ettersom dette er en spesiell pakkerpris blir disse høytalerne ganske billige.

Hadde gått for Argon komboen jeg.. Mye god lyd til kun 4000kr. Da har du i tillegg alt. Mangler bare stativer til høytalerene og en dvd spiller så har du en kjempe kombo.

Intermediate Gesel sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Argon settet i butikken i Trondheim forrige dagen.. Fikk ikke hørt det, men det så fint ut ihvertfall. En kompis har kjøpt dette, skal få hørt det i løpet av morgendagen (med Argonhøyttalerene)..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nice! Håper på en minirapport:-D

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gesel
    Så Argon settet i butikken i Trondheim forrige dagen.. Fikk ikke hørt det, men det så fint ut ihvertfall. En kompis har kjøpt dette, skal få hørt det i løpet av morgendagen (med Argonhøyttalerene)..
    Ja?

Intermediate Gesel sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    TTT

Spilte meget bra til prisen ihvertfall.. Mangla endel i bånn (men det kom vel ikke som noe sjokk).. Var ikke lenge jeg fikk hørt, men eneste å trekke var at bassen ikke var med nok nedover.Mine gamle JM Lab Tantal gikk mye dypere. Lyden var ikke så spinkel som jeg hadde trodd, fylte en stue på ca. 20km2 lett med lyd, uten at det var slitsomt å høre på.

Elektronikken ser bra ut, mye finere i real-life enn på bilder. Virker ikke som noe "cheap crap" og tar heller ikke for stor plass. Høyttalerene er kanskje ikke de fineste, men kjøper du dette skal det heller ikke være noe problem å bytte ut de etterhvert, samt at du har et fint utgangspunkt mtp. senere oppgraderinger.

Alt i alt er dette noe jeg faktisk kunne tenkt meg selv som et budsjettanlegg, ikke lett å få tak i noe som faktisk spiller like bra til samme prisen (jeg har ihvertfall ikke hørt noe ). Så jeg anbefaler nå detta ihvertfall

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har planer om å anskaffe meg et lite stereoanlegg snart. Trenger igrunnen bare forsterker og høytalerere, men bra med cd-spiller og radio også. Kom over Argon 3245 som er et komplett stereosystem. Har ikke mye peiling på anlegg, så lurte på om dette var et greit utgangspunktet? Har hørt lite om Argon. Hvordan er kvalitet sånn gjevnt over?

Håper noen er villige til å hjelpe meg:-D

Hvordan ble det med argon oppsettet, ble det handel, om så er du fornøyd.?
    Fikk i oppgave å finne et minianlegg til bestemor til rundt 4k, så dette ser ut som det er midt i blinken. Får tusle ned på klubben i Drammen å se om det er inne å høre litt på det.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •