Proson 2600 DTS

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Sharkoon sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Proson 2600 DTS

Har en proson 2600 DTS 7x125W reciver. Og har vurdert sterkt å kjøpe meg Proson Stratego 212RR. Noen som vet om recivern klarer å dra igang all denna kraften? Isåfall, hvis ikke, noen mulighet til å kunne kjøre disse uten at det koster alt for mye??

Intermediate svensken sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    774
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sharkoon
    Har en proson 2600 DTS 7x125W reciver. Og har vurdert sterkt å kjøpe meg Proson Stratego 212RR. Noen som vet om recivern klarer å dra igang all denna kraften? Isåfall, hvis ikke, noen mulighet til å kunne kjøre disse uten at det koster alt for mye??
    du får nok lyd i de, men ikke no mer. den proson forsterkeren mener jeg å huske er ganske strømsvak. noe 212 RR trenger mye av.
    mener også at den ikke har pre out så får ikke koblet til en effektforsterker :???:

hvor mye hadde du tenkt å legge i en forsterker a? hvis du eventuelt skal kjøpe ny :P

Intermediate Sharkoon sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vet ikke helt hvor mye egentlig, minst mulig, men kan sjekke om den ikke har kontakt for effektforsterker.. mye må til tror du a? sånn helt ut av lufta liksom, hvor mye må til for å få en forsterker til det? effekforsterker eller ei..

Forsten, på denna linken: Detaljerad produktinformation om Proson RV 2600 DTS
    så står det at den har Pre Out. og det betyr da at jeg kan gjøre hva??

Intermediate svensken sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    774
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sharkoon
    vet ikke helt hvor mye egentlig, minst mulig, men kan sjekke om den ikke har kontakt for effektforsterker.. mye må til tror du a? sånn helt ut av lufta liksom, hvor mye må til for å få en forsterker til det? effekforsterker eller ei..

Forsten, på denna linken: Detaljerad produktinformation om Proson RV 2600 DTS
    så står det at den har Pre Out. og det betyr da at jeg kan gjøre hva??
    åja, men om du ser her Netthandelen.no - Vis auksjon
    så er det bilde nerdes, og der ser jeg ikke noen pre out. men se bak din, så er du 100% sikker.
    hvis du har pre out, kan du kjøpe en effektforsterker og bruke proson forsterkeren som forforsterker.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •