Styringskoder til universal fjernkontroll

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Styringskoder til universal fjernkontroll

Hei alle sammen.

Har kjøpt meg en Sunwave src 3000 universal fjernkontroll, og sliter med å finne oversikt over styringskoder til komponenter som tv, forsterkere osv.
    Var en stoooor oversikt over masse koder på en lapp som fulgte med, men stod ikke hvilke produkter kodene var linket til.

har en harman kardon 7.1 AVR 247 som jeg skulle hatt kodene til, men ikke finner.
    Og en hitachi 42" plasma.

Noen som har innsikt i dette?
    har googlet også, men uten hell.

Intermediate twelve sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    856
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må vel bare prøve alle H/K forsterker-kodene som står på arket, hvis ingen funker må du kode manuelt.. Det måtte jeg gjøre både på Samsung M86, Nad C372 og Pioneer AX2AS-s.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av twelve
    Du må vel bare prøve alle H/K forsterker-kodene som står på arket, hvis ingen funker må du kode manuelt.. Det måtte jeg gjøre både på Samsung M86, Nad C372 og Pioneer AX2AS-s.

ok, grunnen til at jeg spør er at hk kontrollen har flere dobbelt funksjonsknapper, som jeg ikke får src 3000 til å adlyde.
    men takk for svar uansett

Intermediate twelve sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    856
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr.locco
    ok, grunnen til at jeg spør er at hk kontrollen har flere dobbelt funksjonsknapper, som jeg ikke får src 3000 til å adlyde.
    men takk for svar uansett
    Hvordan da mener du?
    På Pioneeren min sin fjernkontroll, har jeg en skift-knapp som gjør at enkelte knapper får den dobbel funksjon, er det noe sånt du tenker på?

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper du ikke betalte mye for denne. Etter hva jeg kan se på nettet om denne så er ikke akkurat noe state-of-the-art fjernkontroll.

Hvis du har bytterett ville jeg skaffet meg en av Harmony modellene i steden. Så bruker du 5 minutter på å programmere det du ønsker... Jeg tror i grunnen det er veldig mange som ikke har forstått fordelen av "activity" basert tankegang på fjernkontroller - det er ikke meningen at en multifjernkontroll skal være 12-i-1 men isteden være EN fjernkontroll som styrer alle enhetene dine som om de alle var produsert av samme firma... Men det er min mening da...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av twelve
    Hvordan da mener du?
    På Pioneeren min sin fjernkontroll, har jeg en skift-knapp som gjør at enkelte knapper får den dobbel funksjon, er det noe sånt du tenker på?

virker som om jeg må trykke flere ganger for å skifte mellom device , men venter jeg for lenge mellom hvert trykk, så begynner den på nytt.
    Bedre klarer jeg ikke å forklare det.

SRC 3000 virker kjempebra den, kan anbefale den videre, eneste er bruksanvisningen som suger maksimalt, som testen av den sier, så måtte jeg sikkert lese den 5-6 ganger for å skjønne noen lunde oppsettet, for det virker som at de prøver å forklare deg noe du ikke har peiling på, alt virker helt håpløst, men fort jeg fant ut av det, var det verdens letteste ting

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Flintstone
    Håper du ikke betalte mye for denne. Etter hva jeg kan se på nettet om denne så er ikke akkurat noe state-of-the-art fjernkontroll.

Hvis du har bytterett ville jeg skaffet meg en av Harmony modellene i steden. Så bruker du 5 minutter på å programmere det du ønsker... Jeg tror i grunnen det er veldig mange som ikke har forstått fordelen av "activity" basert tankegang på fjernkontroller - det er ikke meningen at en multifjernkontroll skal være 12-i-1 men isteden være EN fjernkontroll som styrer alle enhetene dine som om de alle var produsert av samme firma... Men det er min mening da...

fikk byttet tilbake kontrollen
    blir nok en Logitech Harmony 785

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •