PCM & Bitstream instillinger - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 42 av 42
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Star1
    Går sikkert bra at du "tok" tråden, vi er vel her for å få hjelp ikke sant?

uansett, tenkte jeg skulle prøve å lage en guide, uten at det nødvendigvis hjelper :P

1. Merk ALLE format i lydinnstillingene på ps3.
    2. Gå i oppsett på Denon, velg at det skal være LFE+MAIN i stereoppsett, og LFE i surround.
    3. Velg stereo på denon med D/ST knappen.
    4. Prøv å spille en vanlig stereo lydfil.

Fungerer ikke det vet jammen ikke jeg.
    Lykke til!
    3.

Går helt fint for meg

Dog jeg sitter på jobb fortsatt, og får ikke testet dette. Men mintes jeg har kun LFE på mitt oppsett.
    Men snart helg, og da skal jeg jaggu få varmet opp anlegget igjen, det trengst nå etter kun små plystring pga sambo hjemme.

Edit: Nå skjønner jeg ingenting, etter jeg har fiklet litt mye frem og tilbake, står det ikke lenger Multi Ch In, men Multi Ch Direct. Noe forskjell på dette?

Newcomer CongO sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Tenkte jeg skulle live opp denne igjen. Fatter'n lekte litt rundt med innstillingene på forsterkeren min og plutselig var det sub-lyd i stereo. LFE+Main var nøkkelen, men jeg kan sverge på at jeg var innom den innstillingen selv uten positivt resultat.

Men nå fungerer det i allefall. Gamle PS2-spill får en litt annen dimensjon når de lave frekvensene får buldre litt i veggene. :-D

Multi Ch. In og Multi Ch. Direct kan du velge mellom med D/ST og/eller STD-knappene på fjernkontrollen tror jeg. Hva forskjellen er skal jeg ikke uttale meg om. ops:

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •