Denon universal fjernkontroll

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 14 av 14
    Newcomer ICE_84 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    214
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon universal fjernkontroll

Lurer på om det er noen som har erfaring med Denon RC-7000CI.
    Tilbehør - Fjernkontroll | Hi-Fi Klubben: DENON Denon RC-7000CI Fjernkontroll
    Hvordan er den å bruke og programer. Funker den like bra til alle produkter??

Vurderer å kjøpe en slik, synes den ser kurant ut...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vurderer også en slik, har du anskaffet deg en? Noen erfaringer?

Intermediate Valo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Har drivi og vurdert denna jeg å, men så har denne kommet.

http://www.logitech.com/index.cfm/re.../3898&cl=no,no

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    214
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei...

JA, jeg har skaffet meg den, det vil si jeg fikk den av dama til jul... er veldig fornøyd med den... har ikke serlig erfaring av andre universal fjernkontrollere, men synes den er genial!
    Programeringsprogrammet til pcen berer preg av at denon ikke har laget så mange universale fjernkontroller, men ved litt frem og tilbake med programering er jeg temelig forøyd med den, den erstater 6 fjernkontroller for min del... og den tar seg godt ut på solongbordet

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av ICE_84
    Hei...

JA, jeg har skaffet meg den, det vil si jeg fikk den av dama til jul... er veldig fornøyd med den... har ikke serlig erfaring av andre universal fjernkontrollere, men synes den er genial!
    Programeringsprogrammet til pcen berer preg av at denon ikke har laget så mange universale fjernkontroller, men ved litt frem og tilbake med programering er jeg temelig forøyd med den, den erstater 6 fjernkontroller for min del... og den tar seg godt ut på solongbordet
    Nå har du vel brukt den ei stund... Er den en ok sak å bruke eller har den ting som gjør at den ikke bør anbefales.

Vurderer fortsatt om jeg skal gå for den og en extender.
    Tilbehør - Fjernkontroll | Hi-Fi Klubben: DENON Denon RC-7001RCI remote extender Fjernkontroll

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    214
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja nå har jeg brukt den i snart 4 måneder og er fortsatt veldig fornøyd med den...
    Dama er også fornøyd... Hun angrer ikke på denne gaven...

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool Denon RC7000CI og RC7001RCI

Da er dette annkommet min stue, morro å fikle med disse tingene.

Men jeg må si at Bruksanvisningen er skrevet for de som ikke bruker disse, slik som de andre til Denon.

Får det liksom ikke helt til å funke sammen med min 4308, fx hvor finner jeg valget til DAB radioen. Kan dette ha noe med at jeg valgte Denon 1 i oppstarten???ops:

Muligheten for at jeg ikke forstår er til stede...

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Question

Er det noen som har denne kontrollen og bruker den på Canal Digital sin PVR?

Får ikke til å lære den opp til å betjene denne, finner heller ikke noe i programvaren som fulgte med heller. Finner Canal Digital men det modelnummer de oppererer med finnes ikke i databasen.

Noen som kan hjelpe???? Er jo en knall fin kontroll da.

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    214
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Valo
    Er det noen som har denne kontrollen og bruker den på Canal Digital sin PVR?

Får ikke til å lære den opp til å betjene denne, finner heller ikke noe i programvaren som fulgte med heller. Finner Canal Digital men det modelnummer de oppererer med finnes ikke i databasen.

Noen som kan hjelpe???? Er jo en knall fin kontroll da.
    Har ikke hatt noen store problemer med og programere min, men har ikke den PVR`n du har... går ut i fra at du har prøvd å lært "knappene" ved å gå inn i selve fjernkontrollen og programert manuelt ved og holde kontrollene mot hverandre...
    Bortsett fra dette er jeg redd jeg ikke kan hjelpe deg stort... Du har oppdatert softwaren osv...

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Har ikke hatt noen store problemer med og programere min, men har ikke den PVR`n du har... går ut i fra at du har prøvd å lært "knappene" ved å gå inn i selve fjernkontrollen og programert manuelt ved og holde kontrollene mot hverandre...
    Bortsett fra dette er jeg redd jeg ikke kan hjelpe deg stort... Du har oppdatert softwaren osv...
    Får beskjed om at software og firmware er siste versjon, prøver å lære den opp som jeg gjorde med den orginale fjernkontrollen(mot verandre) men den tar bare et par kommandoer samme f... jeg gjør. Synes ikke den burde være verre å lære opp en den orginale.
    Snakka med HFK i dag og de skulle se om det er noen i deres rekker som har noe greie på det. Så vi får se hvordan det går....

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    214
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På enkelte produkter så har jeg ikke fått programert alle knappene, men så lenge jeg har de viktigste, som av/på, justering av Volum/kanaler så har jeg slått meg til ro med det... Justeringer som jeg sjelden/aldri gjør har jeg ikke brydd meg så mye om og prioritere... Kan jo kansje ikke vente at en universal kontroller kan adoptere alle funksjoner... eller??

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

På enkelte produkter så har jeg ikke fått programert alle knappene, men så lenge jeg har de viktigste, som av/på, justering av Volum/kanaler så har jeg slått meg til ro med det... Justeringer som jeg sjelden/aldri gjør har jeg ikke brydd meg så mye om og prioritere... Kan jo kansje ikke vente at en universal kontroller kan adoptere alle funksjoner... eller??
    Vel både ja og nei, må ta prisen litt i betraktning også. Ikke akkurat billig.

Mitt problem er jo at min originale til 4308 har lært (selv om knappene ikke er selvforklarende) flere av komandoene en jeg klarer og lære denne. Får ikke navigert rundt i EPGèn er et eks, det klarer jeg med kontrollen til 4308. Play, Pause og stopp et annet.

Men jeg stiller vel for store krav til den, he he.

Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    214
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Valo
    Vel både ja og nei, må ta prisen litt i betraktning også. Ikke akkurat billig.

Mitt problem er jo at min originale til 4308 har lært (selv om knappene ikke er selvforklarende) flere av komandoene en jeg klarer og lære denne. Får ikke navigert rundt i EPGèn er et eks, det klarer jeg med kontrollen til 4308. Play, Pause og stopp et annet.

Men jeg stiller vel for store krav til den, he he.
    Det er vel ikke du som ha for høye krav, men du som har feil komponenter...
    Jeg skulle jo selv ønsket at jeg fikk litt flere funksjoner,men har de viktigste så da er jeg fornøyd...

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Det er vel ikke du som ha for høye krav, men du som har feil komponenter...
    Jeg skulle jo selv ønsket at jeg fikk litt flere funksjoner,men har de viktigste så da er jeg fornøyd...
    Canal Digital har beklageligvis MONOPOL i distriktet(blokka/boretslaget) og utvalget til bakkenettet er for dårlig enda. Men det verserer rykter om et selskap med fiberkabel i nær fremtid, og da.:twisted:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •