Hvilke bakhøyttalere? :-)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilke bakhøyttalere? :-)

Jeg har et rom i leiligheten jeg nå skal "konvertere" til kino. Størrelsen er 6x3m og 2,4m takhøyde.

Fra før har jeg hatt et par B&W DM 603 høyttalere, og en B&W ASW 650 sub. For litt siden fikk jeg tak i en B&W LCR 600 senterhøyttaler brukt, således er det nå kun bakhøyttalerne som gjenstår.

-Så det jeg lurer på er om noen erfarne audiofile kan hjelpe meg med en anbefaling rundt hvilke jeg skal gå for? Jeg har sett på B&W DM 601 eller 602, men er usikker på hvilke jeg skal velge i det rommet og med de andre høyttlerne jeg har beskrevet ovenfor.

Any ideas? :-)

Intermediate norcad sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde satset på 602, men det er magefølelsen, har ingen erfaring med dette oppsettet.

Active
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med DS3? Burde passe som bakhøyttalere i ditt rom. Jeg har DS7 og er strålende fornøyd. Det er jo en smaksak, jeg synes det tar seg godt ut med bakhøyttalere direkte på veggen.

Intermediate Valo sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    726
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av brwatne
    Jeg har et rom i leiligheten jeg nå skal "konvertere" til kino. Størrelsen er 6x3m og 2,4m takhøyde.

Fra før har jeg hatt et par B&W DM 603 høyttalere, og en B&W ASW 650 sub. For litt siden fikk jeg tak i en B&W LCR 600 senterhøyttaler brukt, således er det nå kun bakhøyttalerne som gjenstår.

-Så det jeg lurer på er om noen erfarne audiofile kan hjelpe meg med en anbefaling rundt hvilke jeg skal gå for? Jeg har sett på B&W DM 601 eller 602, men er usikker på hvilke jeg skal velge i det rommet og med de andre høyttlerne jeg har beskrevet ovenfor.

Any ideas? :-)

Jeg vil tro du blir fornøyd med B&W DS3, jeg har disse i mitt oppsett. Hadde DM 603 som bakhøytalere fra før, i ny leilighet fikk jeg problemer med å plassere disse. Kjøpte da DS3 og er veldig fornøyd. Lettere å plassere da de festes på veggen, kan skifte fra direkte til dipol om det føles for det.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm.. Ja det var jo en litt annen pris en det jeg hadde sett for meg, men jeg ser poenget. Det virker som det absolutt beste valget ettersom man da også får nyte godt av dipole gleder.

Takker for tilbakemeldinger. :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •