Hjemmekinoanlegg for ikke alt for mye penger...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjemmekinoanlegg for ikke alt for mye penger...

Jeg sitter og kikker etter hjemmekinoanlegg som skal gis bort i julegave, men er ikke helt sikker på hva jeg skal se etter. Jeg har satt en øvre grense på ca 2000,- og fant dette Sony-anlegget som jeg synes ikke virket så alt for gæli. Hva tror dere:

Sony : DAV-DZ230 (DAVDZ230) : Norge

De som skal ha det er vel ikke alt for kravstore, men jeg vil ha noe som ser noenlunde bra ut og helst trådløse høytalere. Det er mulig dette er standard, men jeg tenkte det var best å ta det med.

Kom gjerne med forslag om andre løsninger, eneste kravet er at det bør være enkelt å bruke og ikke ta for stor plass. Mye og god lyd er selvsagt ikke noe bakdel...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vell nå ha jeg lest litt på spesifikasjonene og jeg er ikke den som kan mest, men her overdriver de noe veldig.
    Utgangseffekten oppgis til å være 850W mens maks strømforbruk er 150W, hvor skal da forsterkeren ta de resterende 700W fra ?

Intermediate Muffinman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mye og god lyd får du ikke til kr. 2000, spesielt ikke når det skal inkluderes 6 høytalere, forsterker og dvd-spiller. Til det budsjettet ville jeg uten tvil satset på en ren stereoløsning. En T-amp og et par Dynavoice F6 eller S5 er det nærmeste jeg ser for meg at du kommer i nærheten av lyd til dette budsjettet.

Hørte et integrert hjemmekinoanlegg fra Sony til kr. 6000 for en tid tilbake, og selv det gav billig plastikklyd....

Sonic Impact T-Amp - Lyd og Bilde : Kjøpeguide/Tester

Dynavoice Challenger S-5 i Calvados

1 par Dynavoice Magic F6 i Calvados farve

Eventuelt satse på disse og kjøpe en billig dvd spiller (f.eks. fra Lidl) i tillegg:

Dynavoice Magic S-4 i Calvados

...men jeg tviler på at det er mulig å få så veldig mye lyd ut fra sistnevnte.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •