Intiminfo ang. dere..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Intiminfo ang. dere..

Lurte på hvor ofte dere bytter ut store komponenter (kilde, forsterker(e) og høyttalere, og hvor mange forskjellige produkter dere har hatt av "de store" opp gjennom tiden.

Bare undres for jeg ser så utrolig mye som ligger ute på bruktbørsen - nesten hele tiden, så folk må vell ha eid eller eie mye...
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Intermediate Xinhua sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forsterker har eg byttet ut mye og testet Denon, Yamaha, H/K, Marantz og Pioneer. Og kommer nok til å teste ut Sony og noen andre merker og. Men eg har pleid å hatt en forsterker i ca 6mnd. Pioneeren eg har nok kommer nok til å vare litt lengre tror eg

Høytalere derimot bytter eg bare ut sub ofte, siden eg har bygget alle 3 eg bruker no. Har vel laget 2-3 kasser til hver element eg har. Og sånn eg har det no er det på sitt beste

Frontht og senter kommer eg nok sikkert ikke til å bytte ut med engang da de eg har er noe av det beste og mest naturligste lyd eg har hørt

Newcomer raven8 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forsterker har jeg ikke byttet siden 97. Jeg er så fornøyd med Electrocompaniet forsterkeren min. Dvd spiller byttes aldri jeg bruker til den er ødelagt så kjøper jeg ny. Så bytte racet er jeg ikke på. 1 år siden jeg byttet høyttalere. Det er det nyeste. Men har hatt diverse høyttalere innom for salg og profit. Har stor moro av å selge slikt.

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, hva skal jeg si..har bytta allt untatt PJ siste året , det lille som er igjen nå gjør susen så det holder :-D Venter bare på delene til subben

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hos meg har jeg byttet alt det siste året også, men det gamle hadde jeg i 7-8 år.. Håper at jeg har dette her også så lenge..
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;

Intermediate Vegamannen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I år har jeg byttet høytalere, forsterker, sub 2 ganger, dvd spiller 2 ganger, kabler 2 ganger, og stereo benk 3 ganger. Den siste stereobenken har jeg tenget selv og er kjempe fornøyd Utstyret jeg hadde hør hadde jeg i 3 år.

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det forrige anlegget mitt hadde jeg i litt over 4 år, anlegget jeg har nå er ca. ett pr. Tenker jeg skal prøve å bytte litt om et års tid igjen

Intiminfo hørtes forøvrig ganske... intimt ut. Trodde du skulle stille undertøyrelaterte spørsmål

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har byttet en del den siste tiden, men kjenner at jeg begynner å bli fornøyd nå. Har noen bytter igjen, småsnask som bakhøyttalere og slikt, men utenom det er jeg temmelig fornøyd.

Intermediate hagr sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vel blitt relativt ofte til tider.. Ikke mange måneder mellom hver store utskiftning

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer
    Intiminfo hørtes forøvrig ganske... intimt ut. Trodde du skulle stille undertøyrelaterte spørsmål
    Kan det bli noe mer intimt en dette her sett i hifi-perspektiv da? Her blottlegger vi våre kjøp og slag av eh... elektronikk.

Active Lugburz sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har blitt litt utskifting etter hvert ja, selv om jeg ikke hører til de "helt gale".

I år: Ny forsterker, cdspiller og høyttalere, pluss strømfilter, litt kabel etc. Byttet ut surroundanlegget jeg har hatt i ca. 2 år før det(gikk over til stereo).

Newcomer bele sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    163
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har byttet alt iløpet av dette året, stereobenk har jeg byttet 3 ganger og bakhøyttalere 2 ganger. Regner med å gjøre noen justeringer til.... hehe

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •