Hodetelefoner

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Hodetelefoner

Intermediate Kim Olav Svines sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hodetelefoner

Skal skaffe meg noen hodetelefoner, som hovedsaklig skal brukes til å se film på nattestid. (Blir hovedsaklig eldre filmer i stereo/mono, da jeg heller setter på litt mer lydkraftige filmer tidligere på kvelden, for å utnytte surroundanlegget).

Jeg kommer nok også til å bruke dem litt til musikk, men da ser jeg egentlig føre meg at jeg kan spasere litt rundt på andre steder i leiligheten, men det er ikke prioritert like høyt.

Jeg ser på Beyerdynamic DT770 som et veldig godt alternativ, og disse planlegges å bruke på min receiver, som er en Onkyo 805. I utgangspunktet så er det vel kanskje mest ideelt med 250 ohms varianten, men setter pris på erfaringer fra andre hva som er best til en surroundreceiver som Onkyoen.

Men hvis noen har forslag til en skikkelig god trådløs hodetelefon, så er ingenting bedre enn det. Jeg må uansett ha en med ledning på 5-6 meter hvis den ikke er trådløs.

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser forresten at ledningene kanskje er litt korte som standard. Noen som har prøvd Sennheiser's trådløse?

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg kan ihvertfall anbefale deg noen litt ukjente og noe gamle hodetelefoner som heter vivanco SR210. noen som er utrolig gode å ha på hode, ledning på 3m, og en pris på stakkarslige 450kr. de er faktisk like gode som noen hodetelefoner til 2k. jeg har brukt disse flittig i 2-3år nå og kommer ihvertfall til å fortsette å bruke dem til de er helt utslitt eller at jeg skulle være så dum og ødelegge dem. og gjør jeg det kommer jeg til å kjøpe disse på nytt igjen

Active
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Sennheisers trådløse og synes de fungerer bra. Litt støy må du leve med og du finner garantert bedre lyd i andre hodetelefoner, men du verden hvor praktisk det er!

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fant Sennheiser RS 140 til $99, så de er på vei. Trådløs ble egentlig det eneste alternativet da jeg sitter ca. 4 meter unna, og vil jo kunne bevege meg litt rundt om i leiligheten med musikken også, så det praktiske var viktigst.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken butikk fant du de i til den prisen?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •