Høyttaler råd fra amerikansk forum - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Active Brummund sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bittelitt OT: Det beste internett-trollet jeg har lest noen gang var en fyr som het Gecko45 og som infiltrerte et glock-forum tilbake på begynnelsen av 2000-tallet. (Han går absolutt alt jeg har lest på USENET en høy gang, muligens utenom den gangen alt.tasteless-gjengen invaderte en kjæledyrgruppe med katteoppskrifter :-)

Arkiv her:

Am I Being Careful Enough? - Glock Talk

"BTW, I am, of course, usually carrying a pair of ceramic plates in my briefcase so that I can shield my head. My SO (we work as a team when necessary) has a similar accessory containing a breakdown NEF single-shot 300 WinMag with an 18" bbl. The plan is that I shield us with my body and "catch the rounds" while she assembles the NEF. I lay down covering fire with my 23 (Bar-Sto .357 Sig barrel) and she makes the long shots. I will then throw smoke grenades to obscure the area while continuing to lay covering fire. The problem, of course, is when I have to turn my back to run, and then the problem crops up."

Han jobber som sikkerhetsvakt på et amerikansk kjøpesenter, og skal altså dekke kona med kroppen mens hun ligger bak han og skrur sammen sammen en rifle. hehe

"If plan A is for you to take multiple rounds of .308 in your back, I would come up with a plan B. Good luck."

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink Trollet

Han er kansje produktutvikler hos CV?`?

Intermediate Globe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lurer
    En ting er at han liker anlegget sitt. Mange gjør det, men at man kan påstå noe slikt OG være så bombastisk er jo helt utrolig.
    Dette var et gullkorn!!!

EDIT:
    Nå skal ikke jeg påstå at jeg kan alt. Langt der i fra, men postet likevel et svar der inne speaker recommendations - Page 3 - labusas.oRg

RESPECT..... Lurer ! :-) Du bidro virkelig til å "rette opp" stemingen inne i den tråden. VIKING POWER :-D :-D

Intermediate
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    569
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror det han bedriver her heter ironi-rett og slett.Samler du sammen et par hundre innlegg fra diverse HI-FI fora,så kan du nok få det inntrykket at enkelte mener noe litt tilnærmet det denne mannen skriver.
    Det er nok det han vil til livs,tenker jeg.Dvs han har sannsynligvis fått beskjed om ikke å uttale seg-en gang,fordi at han ikke hadde"riktig" utstyr til å ha lov til å ha en oppfatning.
    Mvh Rune

Newcomer 3e1 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0