Oslo Hifi Center har blitt subjektive.... OHC`s ÅRSKAVALKADE 2006/2007! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Bruker de ordet "subjektivt" med viten og vilje eller???

Hvis det skal være ironi så burde det vel stå "objektivt"?

Uansett hvordan jeg vrir og vender på den frasen så kommer den negativt ut i min verden.

//S

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde en merkelig opplevelse i denne butikken da jeg besøkte den sist jeg var i Oslo og skulle se på forskjellig utstyr,for da jeg spurte han ene som jobbet der om jeg kunne få høre på noen ML høttalere som stod der fikk jeg til svar at det var helt umulig og da jeg spurte om jeg kunne få gå inn på High End rommet deres så svarte han meg at jeg måtte bestille time for å få komme inn der og selv om jeg sa at jeg kom fra Bergen og ikke var så ofte i Oslo så var det ikke mulig å få komme inn å se.

Så jeg lurer egentlig på om det er butikk de driver?Og om de har lyst til å selge det de har i Butikken?Ikke vet jeg;-)
    Mvh bigtor

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    utroli service, rett og slett..

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AjSelj
    Skjønner ikke at de kan se seg tjent med å oppretholde et slikt rykte.
    Et par etasjer over dem ligger Pareto Securities. Det er et megler selskap der 40 av lederne nettopp delte rundt 2-300 millioner i bonus nå i år.
    Samtidig ligger det rett ved Aker Brygge. Har jobbet som datakonsulent hos en del firmaer i området som driver veldig godt og kan godt se for meg at mange av dem er målgruppen deres.
    Nettopp de som tjener såpass rått, opprettholder imaget sitt ved å bare handle på slike steder. Bortsett fra når de kjøper mye dritt på Lefdal og senere ringer og spør om hvordan det installeres på dataen hehe.
    (ikke meningen å fornærme noen )

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De kommer i alle fall ikke til å gå konkurs med det første. De selger High-End som ingen andre i Norge, og jeg tror de tjener sykt med penger på det. Men de appellerer vel gjerne til folk som vil ha god lyd, ikke bryr seg så veldig om prisen og som kun handler der andre i samme miljø som dem handler

Intermediate bigtor sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Laksevåg
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer
    De kommer i alle fall ikke til å gå konkurs med det første. De selger High-End som ingen andre i Norge, og jeg tror de tjener sykt med penger på det. Men de appellerer vel gjerne til folk som vil ha god lyd, ikke bryr seg så veldig om prisen og som kun handler der andre i samme miljø som dem handler
    Vel jeg og er ute etter å få best mulig lyd men jeg kjøper jo ikke produkter kun for at det skal gi meg en status å eie det;-)noe jeg tror det kanskje er tilfelle med mange av de som handler hos de.
    Mvh bigtor

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lurer
    Et par etasjer over dem ligger Pareto Securities. Det er et megler selskap der 40 av lederne nettopp delte rundt 2-300 millioner i bonus nå i år.
    Samtidig ligger det rett ved Aker Brygge. Har jobbet som datakonsulent hos en del firmaer i området som driver veldig godt og kan godt se for meg at mange av dem er målgruppen deres.
    Nettopp de som tjener såpass rått, opprettholder imaget sitt ved å bare handle på slike steder. Bortsett fra når de kjøper mye dritt på Lefdal og senere ringer og spør om hvordan det installeres på dataen hehe.
    (ikke meningen å fornærme noen )
    Nettopp! Deres viktigste kundegruppe leser neppe HiFi forumer og jeg tror de gir F i sitt dårlige rykte på forumer. Jeg har sett og hørt noen tall på fortjenester og de ligger mye høyere enn andre HiFi-butikker. Jeg tipper det er butikken som velstående buisnessmenn kjenner til når dyrt status utstyr skal handles komplett.

Men mine sårt opptjente kroner får de i allefall ikke uten at det har noe å si for dem.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •