Jeg trenger råd til å velge riktige komponenter til hjemmekinoanlegg.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Jeg trenger råd til å velge riktige komponenter til hjemmekinoanlegg.

hei...
    jeg trenger sårt råd til å velge ut riktige hjemmekino komponenter til min kjellerstue. (stuen er på 13m2 hvis det har noe å si?)
    har ikke så alt for mye penger nå, pga. innkjøp av ps3 og toshiba 42z3030, så et budsjett på ca. 10000kr uten dvd spiller. hadde vært KONGE!!!:-D

Takk for hjelpen på forhånd....

Intermediate maskinisten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil tro at det beste du kan gjøre er å se deg om på bruktmarkedet, her er feks. et alternativ. Finn Torget - Meget bra surroundanlegg

Og enda et alternativ hvis du kan strekke budsjettet litt.Finn Torget - B&W marantz hjemmekino
    Du kan jo høre om pris på det hele uten dvd spilleren, og bare den fjernkontrollen som følger med koster vel rundt 3000 veiledende..

Ingen av disse har sub i oppsettet, men det kan du jo vente med til økonomien sier at det er på tide å oppgradere.

Ellers er det jo vanskelig å vit hvilke preferanser du har med hensyn til lyd, så det er ikke lett for noen å anbefale deg noe sånn uten videre.

Uansett, lykke til i jakten

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

takk....

Hei.
    Takk for gode tips.
    B&W marantz hjemmekino så bra ut, men trenger ikke dvd spiller. Har sendt mail og spurt om det er mulig å få kjøpt det uten Logitech Harmony 1000 og dvd spilleren. Men i realiteten så vet jo ikke jeg noen ting om hjemmekinoanlegg og lyd

Det jeg kan tenke meg er høytalere og en forsterker som passer bra sammen, og vil spille bra i den lille kjellerstuen min.
    10000 kr er maks. budsjettet kan dessverre ikke strekkes.
    hvis det finnes i 8000-9000 klassen og, så hadde det og vært fint..

Damen har Bose Lifestyle 18 III, og jeg synes det gir en god kino følelse når jeg ser film. Kommer rimelige komponent anlegg til være dårligere hvis jeg kjøper nytt?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •