Kommer hjem og lyden er grøt?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kommer hjem og lyden er grøt?

Kom hjem fra oslo etter 6 dager der og nå syns jeg mellomtonen bare er grøt på høytalerne. Kan det være bare at forsterkeren har stått kald så lenge? Den har ikke fått spilt mer enn 15 min siden jeg kom hjem.

Satt forresten på spikes da, og bassen ble annerledes, syns nesten den ble mer dominerende nå merkelig nok.

Får nesten lyst til å skru ned bassen på forsterkeren men kan ikke skjønne spikes og at forsterkeren står ubrukt en liten uke skal ha så mye å si?

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av Scamps
    Kom hjem fra oslo etter 6 dager der og nå syns jeg mellomtonen bare er grøt på høytalerne. Kan det være bare at forsterkeren har stått kald så lenge? Den har ikke fått spilt mer enn 15 min siden jeg kom hjem.

Satt forresten på spikes da, og bassen ble annerledes, syns nesten den ble mer dominerende nå merkelig nok.

Får nesten lyst til å skru ned bassen på forsterkeren men kan ikke skjønne spikes og at forsterkeren står ubrukt en liten uke skal ha så mye å si?
    Åssen forsterker har du da? Det hender at det låter litt grøtete, særlig hvis du har rør forsterker.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Helt klart. Elektronikk i en forsterker trenger varme for å funger optimalt, Ledevne forandrer seg når det blir f.eks. kaldt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk ny forsterker i dag og det viste seg bare at jeg hadde glemt hvor dårlig eltax forsterkeren min var
    For den andre leverte med en gang

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •