hva blir neste oppgradering?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate xanakor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question hva blir neste oppgradering?

hei.

lønningen nærmer seg, og 1 stk komponent skal kjøpes maks 3000, og gjerne brukt.

dette har jeg nå:

denon avr-2105 surroundreciever

Rauna Tyr II stativhøyttalere (brukes til musikk og nå også til film ettersom dali 202 ble solgt)

Dali sc-7 senter

Jamo 160 surround (utrolig fornøyd med disse småtassene!)

philips dvd-spiller med oppskalering, bruker digitalt fra denne ved musikk avspilling.

jeg fikk ikke sove i går, så jeg fikk et innfall og begynte og ommøblere rommet mitt, 16 kvm dær kino og seng skal få plass... ikke enkelt! men det gikk. kl 0700 på morgenkvisten ble jeg ferdig, og jeg er UTROLIG fornøyd!

etter ommøbleringen kan jeg faktisk ha gulvstående høyttalere også, noe jeg ikke har hatt på 5 år nå.

men som listen min med utstyr tilsier mangler jeg subb, og jeg savner bass, men... jeg er usikker. ettersom ingen av høyttalerne mine er samme merke og frontene og senter "krangler" litt, de har ikke akkurat samme klang.

noen forslag? som sagt har jeg tenkt å bruke ca 3000 rundt den 20 nov når lønnen kommer. gjerne brukt i trøndelagsområdet om det ikke lar seg sende.

håper noen kan hjelpe meg utav denne "knipa".

mvh
    stian

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Behold stativhøytallerne, gulvhøytallerne er mere plasseringsvansklig spes på et så lite rom har du ikke mange muligheter. Kjøp sub, mye letere å plasere på ditt lille rom

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser du har Rauna Tyr. Ikke hørt dem, men har Crescendo. Kjøpte dem for 1000,-, så for 3000,- kan man få mye rart hvis man vet hva man vil ha. Var dog flaks at jeg kom over mine.
    Sub i et så lite rom er vel kanskje ikke nødvendig, mem hvis du kan bruke Tyr'ene til fronter så kan en liten XTZ 8 eller 10" sub kanskje gi det lille ekstra du trenger.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •