Skal? Skal ikke? (kjøpe Pioneer BDP-LX70 Blu-ray?) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    184
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av pmo
    Hva med Pioneer PDP-508XD (Plasma-TV - HD-ready - 50) ?

http://avforum.no/avnytt/showproduct...cat/11/page/13
    Ser helt topp ut den :-D

Siden jeg som sagt ikke er den som har mest peiling på dette,så nøyer jeg meg med det nest beste:-D

Mye billigere var den også :-D

Intermediate pmo sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja og helt konge bilde. Jeg synes prisforskjellen foreløpig er for stor men om ett år eller to så er det jo sansynelig at det bare er 1080p å få kjøpt uansett.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    184
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden du startet tråden med å spørre om BD spiller så synes jeg du skal ta en titt på denne kombispilleren for både BD og HD-DVD som vil koste ca kr 8.000,-

More Details in on Samsung's Dual-Format Blu-ray/HD DVD Player | High-Def Digest
    Så ikke dum ut den nei. Fin finish :-D

Takker for tipset :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    184
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja og helt konge bilde. Jeg synes prisforskjellen foreløpig er for stor men om ett år eller to så er det jo sansynelig at det bare er 1080p å få kjøpt uansett.
    Når alt kommer til alt så er det vel lommeboken som bestemmer :-D

Jaggu ikke lett å bestemme seg innfor HI-FI gitt. Ikke før man tror man har kjøpt det nyeste,så er pina med noe annet på vei :-D

Men man kan jo ikke hele tiden vente på det nyeste:???: For da ender man jo ikke opp med en dritt :-D

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei jeg er helt enig med deg. Man kan ikke bare vente men på den annen side så må man til enhver tid passe på å få mest mulig valuta for pengene. Jeg er vel selv et godt eksempel på en som ikke har ventet i og med at jeg kjøpte plasma TV ganske tidlig. Den kostet da kr 90.000,- men jeg har aldri angret på det for jeg har jo hatt glede av den nesten hver dag i over 3 år og da jeg kjøpte den var det den mest fremtidsrettede og beste på markedet. Bl. annet første TV med HDMI overhode.

Om noen få år så synes vi sikkert at dagens pris på kr 30.000,- for en plasma TV er kjempedyrt men slik er det hele tiden.

Den siste projectoren min kostet kr 8.000,- (Sony VPLAW15) og den kjører rundt min forrige som var 4 år gammel og kostet over kr 40.000,- (Sony VPL-CX10) men igjen, det var det det kostet den gangen.

Jeg vurderte nå full-HD (1080p) for projector også men kom frem til at forskjellen på bildekvalitet var marginal når jeg sitter 2 x bilde bredden i fra så jeg valgte HD-ready dvs 720p. Projectoren kan ta i mot 1080p-24 og det er jo et pluss.

Så jeg er helt enig med deg, finner du noe du liker og som du vil ha og som er vert pengene der og da så kjøp det. Hvis du skal vente på noe bedre og billigere så risikerer du å måtte vente evig.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    184
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei jeg er helt enig med deg. Man kan ikke bare vente men på den annen side så må man til enhver tid passe på å få mest mulig valuta for pengene. Jeg er vel selv et godt eksempel på en som ikke har ventet i og med at jeg kjøpte plasma TV ganske tidlig. Den kostet da kr 90.000,- men jeg har aldri angret på det for jeg har jo hatt glede av den nesten hver dag i over 3 år og da jeg kjøpte den var det den mest fremtidsrettede og beste på markedet. Bl. annet første TV med HDMI overhode.

Om noen få år så synes vi sikkert at dagens pris på kr 30.000,- for en plasma TV er kjempedyrt men slik er det hele tiden.

Den siste projectoren min kostet kr 8.000,- (Sony VPLAW15) og den kjører rundt min forrige som var 4 år gammel og kostet over kr 40.000,- (Sony VPL-CX10) men igjen, det var det det kostet den gangen.

Jeg vurderte nå full-HD (1080p) for projector også men kom frem til at forskjellen på bildekvalitet var marginal når jeg sitter 2 x bilde bredden i fra så jeg valgte HD-ready dvs 720p. Projectoren kan ta i mot 1080p-24 og det er jo et pluss.

Så jeg er helt enig med deg, finner du noe du liker og som du vil ha og som er vert pengene der og da så kjøp det. Hvis du skal vente på noe bedre og billigere så risikerer du å måtte vente evig.
    Ja lev dagen i dag. Hvem vet hva morgen dagen bringer :-D

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    PS3en bråker som et uvær etter mitt syn. ....... PS3 er jo uansett et greit kjøp inntil videre, men støyen er faktisk plagsom etter mitt syn, ikke den første halvtimen, men den guffer opp viftene etterhvert dessverre...
    om den støyer? jepz. men direkte plagsomt? kun om man er overforsiktig med volummet på anlegget. Når jeg ser blur ray på denne skrus selvfølgelig volummet opp, og i og med at spilleren står et støkke unna sitteposisjonen, så hører jeg nada av det støyet.

Men for å ikke misforståes her; ps3 er langt fra den ultimate spilleren og jeg kjøpte den kun "inntill videre", så er er vi rimelig enig
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    184
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er VSX-LX 70 bestilt :-D

Så får vi se hva som følger etter båten er solgt :-D

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Gratulerer

den ser riktig fin ut med støtte for de nye lydformatene og masse annet snadder. Det blir garantert mye morro med den fremover :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    184
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare jeg finner ut av alt den kan brukes til :-D Så bare venter vi til BDP-LX70 går ned litt i pris,så er vel den også på plass :-D Vist jeg har tid å vente så lenge da :-D

50 tommeren er vel heller ikke så langt unna tenker jeg :-D

Gleder meg som en liten unge :-D

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •