akse
Aktiv

Norway
157 Innlegg Sendt - 03/10/2002 : 18:39:35
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg håper å møte noen andre av forumets medlemer på årets største begivenhet.

MVH
Roger

Hjemmekinomesse Oslo Plaza i oktober.
Så er det snart klart for nok en spesialmesse for hjemmekino og DVD i Oslo. Helgen 25. til 27. oktober går Hjemmekino DVD 2002 av stabelen med Roy Okstveit som arrangør og med fagtidsskriftet Eyefi som media medarrangør.

- Vi rendyrker konseptet med å sette hjemmekino og DVD i fokus og toner ned tung Hi-Fi, som var mer sentral tidligere år, sier Okstveit til ElektronikkBransjen.

Som tidligere fordeler utstillerne seg på flere etasjer i hotellet i en kombinasjon mellom mindre saler og suiter. Okstveit regner med at antallet utstillere også i år vil komme opp mot 30. De aller fleste som var med i fjor deltar også på årets messe.

E.A.

Lygren
Forum Admin

Norway
278 Innlegg Sendt - 03/10/2002 : 18:47:03
--------------------------------------------------------------------------------
Hei Roger!

Jeg har definitivt tenkt å ta turen! Vi får avtale et tidspunkt, så kan vi AVforum deltagere se og vurdere i samlet flokk!

Husk å poste alle rapporter!

Vi burde ta også få litt AVforum rabatt på inngang, synes dere ikke? Nå som vi har annonseavtale med EyeFi og gode greier... Kanskje litt tidlig å begynne med det allerede nå...

Roger
Aktiv

Norway
150 Innlegg Sendt - 03/10/2002 : 22:23:47
Siden jeg nå bor her i Oslo så kan jeg ikke gå glipp av dette. Det hadde vært kult å møte andre fra AVforum som vurderer å ta turen til Oslo Plaza. Kan bli livlig det

Roger

akse
Aktiv

Norway
157 Innlegg Sendt - 04/10/2002 : 09:06:54
Hva med å foreslå et tidpunkt og møteplass hvor vi kan treffes?

MVH
Roger

ak
Aktiv

Norway
227 Innlegg Sendt - 04/10/2002 : 16:54:01
Hmmm..

Langt fra Stavanger til Oslo.... dette krever mye tenking...
Burde nok ta turen. Hva er prisen..?

AK

-----------------
-----------------
Alltid Panasonic

akse
Aktiv

Norway
157 Innlegg Sendt - 04/10/2002 : 18:31:32

Sitat:

Hmmm..

Langt fra Stavanger til Oslo.... dette krever mye tenking...
Burde nok ta turen. Hva er prisen..?

AK

-----------------
-----------------
Alltid Panasonic

Ingangs billetten skremmer da ingen!
Når det gjelder reiseutgiftene fra STV til OSL så får du prøve å være litt kreativ. Det må da være andre i STV som deler samme interesse som deg. Full opp en bil og dra!!!

Jeg deler gjerne mitt motto med andre:
Hvis dette er noen du virkelig vill? Så får du det nok til!

Åpningstidene er som følger:

Fredag 25.10. kl. 12.00 -20.00
Lørdag 26.10 kl. 10.00 -19.00
Søndag 27.10 kl. 10.00 -19.00

Entre:
Voksne kr. 100
Barn inntil 15 år gratis ifølge med voksne

Vi ses på Plaza!

MVH
Roger

Min hjemmekino:
http://www.minhembio.com/show.asp?user=akse

ak
Aktiv

Norway
227 Innlegg Sendt - 04/10/2002 : 20:39:37
Takk for informasjonen Akse(Roger)
Det er jo bare å slenge seg i bilen og kjøre.. Tar ca. 6t med litt "god" kjøring.

AK

-----------------
-----------------
Alltid Panasonic

Endret av - ak on 10/04/2002 20:41:45

Roger
Aktiv

Norway
150 Innlegg Sendt - 04/10/2002 : 23:28:35
Jeg kan nok alle dager. Vi bør absolutt møtes. Det eneste jeg ikke liker ved å gå i gjeng er denne vilduhaviljegha mentaliteten.. Blandt en gjeng likesinnede kan lommeboka fort bli tom

Roger

akse
Aktiv

Norway
157 Innlegg Sendt - 05/10/2002 : 08:09:27

Sitat:

Jeg kan nok alle dager. Vi bør absolutt møtes. Det eneste jeg ikke liker ved å gå i gjeng er denne vilduhaviljegha mentaliteten.. Blandt en gjeng likesinnede kan lommeboka fort bli tom

Roger

Klok av skade må jeg nok la lommeboka ligge hjemme, jeg er nok hva du kaller en "impulsoman kjøper". Har alltid vært et offer for gode selgere.

MVH
Roger

Min hjemmekino:

Roger
Aktiv

Norway
150 Innlegg Sendt - 09/10/2002 : 14:14:39
De som har kjøpt eyeFi sin hjemmekino spesial vil finne ut at de kan ta med samboer/kone/bedre halvdel gratis. Kjøp bladet så skjønner dere hva jeg mener

Mvh
Roger

akse
Aktiv

Norway
157 Innlegg Sendt - 09/10/2002 : 18:13:56

Sitat:

Jeg har definitivt tenkt å ta turen! Vi får avtale et tidspunkt, så kan vi AVforum deltagere se og vurdere i samlet flokk!

Hva med å møtes kl 14.00 på lørdagen

MVH
Roger

Min hjemmekino:

Lygren
Forum Admin

Norway
278 Innlegg Sendt - 09/10/2002 : 18:49:57
Jeg er på jobb til 16.00, er ikke sikker på hvor lenge messen er åpen? Må kanskje ta den en kort time på fredagen hvis den ikke er åpen lenger...

Uansett, bra at det endelig holdes en hjemmekino-orientert messe her til lands! Alt for lite av denslags for tiden.

Roger
Aktiv

Norway
150 Innlegg Sendt - 09/10/2002 : 19:12:20

Sitat:

Hva med å møtes kl 14.00 på lørdagen

Det passer fint for meg..

Mvh
Roger

akse
Aktiv

Norway
157 Innlegg Sendt - 10/10/2002 : 07:10:48

Sitat:

Jeg er på jobb til 16.00, er ikke sikker på hvor lenge messen er åpen? Må kanskje ta den en kort time på fredagen hvis den ikke er åpen lenger...

Uansett, bra at det endelig holdes en hjemmekino-orientert messe her til lands! Alt for lite av denslags for tiden.

Åpningstid Lørdag 26.10 kl. 10.00 -19.00
Vi kan jo ta en samling kl.17.00 istenfor?

MVH
Roger

Min hjemmekino:

Lygren
Forum Admin

Norway
278 Innlegg Sendt - 10/10/2002 : 10:04:16
Greit for meg! Da møtes vi 17.00 foran resepsjonen nede?

Ses da!

Roger
Aktiv

Norway
150 Innlegg Sendt - 10/10/2002 : 10:09:28
Det er en avtale.

Mvh
Roger

Endret av - roger on 10/10/2002 10:10:11

akse
Aktiv

Norway
157 Innlegg Sendt - 10/10/2002 : 10:15:47
Gleder meg!!

Fint å få et ansikt på mine forum venner.

MVH
Roger

Min hjemmekino:

akse
Aktiv

Norway
157 Innlegg Sendt - 21/10/2002 : 11:48:03
Dette er bare en påminnelse (kanskje unødvendig) om alle HT entusiaster største helg! <<HJEMMEKINOMESSE OSLO PLAZA>>

Henstiller alle AVform sine medlemer om "stille i skjorte og slips" på lørdag den 26 oktober kl 17.00 foran resepsjonen.

MVH
Roger

Min hjemmekino:

akse
Aktiv

Norway
157 Innlegg Sendt - 25/10/2002 : 11:55:39
Taxien er på vei!

Flybilletten er klar!

Vi sees på Plaza i morgen kl 17.00!

MVH
Roger

Min hjemmekino:

Lygren
Forum Admin

Norway
278 Innlegg Sendt - 25/10/2002 : 19:07:15
Ja, da ses vi!

Får håpe det er noe fint å kikke på! Har akuratt bestilt meg en HS-10, og håper å få se denne i aksjon!

ak
Aktiv

Norway
227 Innlegg Sendt - 25/10/2002 : 22:47:50
Gratulerer Lygren..... Blir spennende å sammenlikne....
Trodde du var fan ac DLP...? Hva med med HT1000?? Håper du blir fornøyd allikevel...

Jeg kommer desverre ikke på messen....det er flere omstendigheter som bestemmer dette....

Håper allikevel på et fyldig sammendrag av de nye spennende produktene på messen

Mvh

AK

-----------------
-----------------
Alltid Panasonic

Endret av - ak on 10/26/2002 15:27:20

Roger
Aktiv

Norway
150 Innlegg Sendt - 25/10/2002 : 22:50:43

Sitat:

Ja, da ses vi!

Får håpe det er noe fint å kikke på! Har akuratt bestilt meg en HS-10, og håper å få se denne i aksjon!

Gratulerer Lygren
Gleder meg som en unge selv...

Mvh
Roger