TonArt

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: TonArt

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

TonArt

Jeg har sendt inn min PS Audio HCA2 til reperasjon hos de, den har desverre tatt kvelden. Er det noen her som kan si sånn ca hvor lang tid de bruker for å reparere slikt? Det har gått til den 3 uken allerede, så det er kjedelig å vente på den... Den er sterkt savnet her i huset, gud hvor kjedelig det er uten.

Det er lissom den som skal løfte anlegge mitt litt da, men jeg får vel bare smøre meg med tid.

Hvis det er noen her inne som har hatt noe til rep hos TonArt så vil jeg høre fra dere, ville vært meg en glede å høres deres erfaringer med rep derfra.

Intermediate Gimsegutten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roger Waters
    Jeg har sendt inn min PS Audio HCA2 til reperasjon hos de, den har desverre tatt kvelden. Er det noen her som kan si sånn ca hvor lang tid de bruker for å reparere slikt? Det har gått til den 3 uken allerede, så det er kjedelig å vente på den... Den er sterkt savnet her i huset, gud hvor kjedelig det er uten.

Det er lissom den som skal løfte anlegge mitt litt da, men jeg får vel bare smøre meg med tid.

Hvis det er noen her inne som har hatt noe til rep hos TonArt så vil jeg høre fra dere, ville vært meg en glede å høres deres erfaringer med rep derfra.
    Reparerer TonArt komponentene selv? Jeg ville kanskje tippet at de sendte det til verksted i Oslo (husker ikke hva det heter) slik som HiFisenteret og alle andre gjør. Ventetiden vil sikkert også variere med om verkstedet må bestille spesielle deler. 3-4 uker kan det nok fort ta uansett (I alle fall min erfaring).

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De har en privat mann som er visst veldig dyktig til å reparere, så han jobber utenom og dette er på hobbybasis da. Det tar jo lang tid syns jeg, men det er vel sånn det skal være.... Tragisk men.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •