surround til 10 000?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

surround til 10 000?

Heisann!

JEg har nylig oppgradert fra en 32" tv til Infocus action MK 2 i stua, og jeg må innrømme at bilde på 120" gjør at jeg vil bytte ut steinalderhøytalerne jeg har nå. Man skal lete lenge etter høytalere med mindre finesse en Seas Disko'ene jeg har arvet av far.

Etter lett lesing her på forumet gikk det opp for meg at 10 000 er småpenger når det kommer til surround, men jeg studerer og det er hva jeg kan putte i det.

Kan man få "god" lyd for 10 000? og hva burde jeg gå for, hvor burde jeg handle?

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hei der først av alt velkommen til forumet her

definer "god" lyd skal du ha alt så skal jeg være enig i at 10k er litt knapt men skal sette sammen noe som du kansje kan vurdere

hva med denne pakken her feks?

RX-V661 RDS Dynavoice M-65 Høyttalerpakke i sort farve

hvis du i tillegg kjøper en helt grei dvd spiller til 1000kr og bruker ca 500kr på signal og høytaler kabler så vil du havne på ca 11k. er litt over budsjettet, men vil du ha nytt så trur jeg absolutt ikke du vil angre på å kjøpe denne pakken her. er en del her inne som har og har hatt dynavoice m65, og stort sett alle sammen har vært fornøyd med de høytalerene. har desverre ikke hørt dem selv, men broren min kommer til å kjøpe dem så da får jeg nok bekreftet det ryktet som de har

nå får du desverre ikke med deg subb i dette oppsettet, men var jeg deg så ville jeg kjøpt dette nå og ventet til du har råd til en sub hvis ikke du kan tillate større sprekk i budsjettet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •