Sitat Opprinnelig postet av soreng
Jeg synes helt klart det er morsommere å høre på musikk fremfor film. Men vil igjen ha begge delene, selv om lyden blir bedre med stereo forsterker. Senter er veldig greit å ha uansett film eller om du bare ser på tvn. Har hørt lyden i et par Klipsch høytalere og ble svært imponert, enda det var noen modeller under RF. Men synes igjen B&W er hakke penere og se på, og lyden er penere i B&W, vet ikke med dere, men jeg syntes kanskje Klipschen ble litt skarp i diskanten?
Hvis du prioriterer lyden du får - vil jeg uten å kny anbefale T765.
Den har mye bedre lyd, både til musikk og film, enn 3808. (Selvfølgelig smaksak også, men... :-) )
DM683 kommer du til å bli kjempefornøyd med når du hører musikk. Kommer selvfølgelig litt ann på musikken du hører på!

Du bør selvfølgelig stikke til en HFK og høre på de forskjellige, men hvis du liker NAD-sounden, så er det jo store muligheter for å oppgradere med Effekttrinn i fremtiden. Og hvis du setter musikk høyest, så kanskje du skal vurdere denne muligheten istedet.

T754 istedet for T765 og heller bruke de pengene du sparer i mellom der på en NAD C272 Effektforsterker. Dette vil sparke mye mer liv i frontene dine hvertfall! (Eller kanskje en C372 istedet så du også har mulighet til å bruke den alene uten Surrounden hvis annledningen skulle by seg!)